Skip to main content

Ipv automatische incasso wil ik liever een acceptgiro elke maand ontvangen, kunnen julllie dit veranderen? Mag mij ook een privé bericht sturen hierover. Het gaat namelijk over mijn nieuwe Hussel internet en tv abonnement bij KPN. Groetjes

*admin: afgesplitst

Goedemiddag @Faa58, het internet abonnement is helaas niet per acceptgiro te betalen. Je kunt er wel voor kiezen om de betaaldatum aan te passen: Op een andere datum betalen


Goedemiddag Jeroen.., Bedankt voor uw antwoord maar helaas kan ik geen automatische incasso laten doen om een privé kwestie. Zou ik u een privé bericht mogen sturen, kan ik beter privé aan u uitleggen om welke reden hier gaat, ik wil niet dat iedereen mijn privé dingen weten. Met vriendelijke groet, Faa58


Hoi, Faa58.

Ongeacht de reden is het niet mogelijk het internet thuis via acceptgiro te betalen. Dat kan alleen met automatisch incasso. Dat geeft Jeroen_dB al aan.

Het betalingssysteem is geheel geautomatiseerd en dat gaat niet i.c.m. acceptgiro-betalingen.

Wil je thuis internet en betalen via acceptgiro zul je (derhalve) op zoek moeten naar een provider waar het eventueel wel kan. En sorry, ik zou dát niet weten.


Vervelende situatie @Faa58, je hoeft zeker hier niet op een openbaar forum jouw privéleven te bespreken. Ongeacht de situatie kan ik je niet standaard de optie "Acceptgiro" aanbieden als betaalwijze. 
Als automatische incasso niet lukt, sturen wij een herinnering met het verzoek te betalen. Bij de eerste herinnering zitten nog geen extra kosten.