Skip to main content
Beantwoord

Ik wil naast mijn Experia V9 nog één 5GHz WiFi versterker

  • April 6, 2020
  • 28 reacties
  • 690 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 15, 2020

Fijn dat de Experia WiFi zo snel bij je is bezorgd, @J.Daalmans. Zeker gezien PostNL het momenteel ontzettend druk heeft. Fijn dat de installatie zo eenvoudig is verlopen. En goed om te lezen dat het er tot dusver positief uitziet. Ik lees graag je ervaringen. :slight_smile:


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • April 21, 2020

Na bijna een week gebruik van de Experia WiFi kan ik melden dat ik ik nu een snel een stabiel WiFi netwerk heb. Beeldbellen gaat nu uitstekend zonder haperingen en daar waar nodig schakelt het netwerk naadloos over op de 2.4GHz band en loopt daar ook stabiel, dit in tegenstelling tot de verbinding met de Experia V9.

Ik heb de Repeater gewoon in de meterkast, boven de Experia V9 gemonteerd en heb goed signaal en zelfs tot op het terras ook gewoon via de 5GHz band.

Voor mijn (wat oudere maar snelle) Laptop had ik nog een Asus 5GHz USB (mini) ontvangertje besteld, maar dat was geen succes. Deze haperde teveel en de beloofde snelheid was verre van bereikbaar, zelfs op 3 meter van de Repeater. Hiervoor maar eens een TP-Link USB adaptertje besteld en die maar eens proberen.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Bedankt voor je terugkoppeling, @J.Daalmans. Goed om te lezen dat je netwerk nu snel en stabiel is. Dat lijkt me toch een andere ervaring. :slight_smile:  Ik ben benieuwd of de TP-Link USB adapter ook voor je laptop verbetering geeft.