Skip to main content
Beantwoord

Ik wil opzeggen

  • February 2, 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Mienhoncoop
Nieuwkomer

Bij deze wel ik op zeggen 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

 

En dan nog de vraag wat ze wil opzeggen. Misschien werkt ze bij KPN en wil ze haar baan opzeggen :yum:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 6, 2020

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

 

En dan nog de vraag wat ze wil opzeggen. Misschien werkt ze bij KPN en wil ze haar baan opzeggen :yum:

Intern bestaat er een knop, 'Vrijwillig ontslag’. Of iets in die richting ;) 

@Mienhoncoop Is het inmiddels gelukt? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

@Mienhoncoop, we hebben geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen of heb je één van onze collega's inmiddels gesproken?