Skip to main content

Ik wil overstappen, of hebben jullie misschien een aanbieding?

• December 10, 2025
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil overstappen omdat jullie prijzen te hoog zijn geworden. Hebben jullie misschien een aanbieding voor mij?

5 reacties

• December 10, 2025

Welk abonnement heb je? Misschien moet je eens over gaan naar de nieuwste abonnementsvorm. Daarbij kost internet 200 mbit € 43,50 en 1 tv ontvanger € 12,50. Dat is 56 bij elkaar. Wat heb je nu en wat kost het?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2025

Ik weet het niet prices maar ik betaal elke maand 42,31 voor abonnement zonder tv.Ik heb om prijsverlagingen gevraagd, niet om prijsverhogingen, en ik wil geen tv-pakket.

• December 10, 2025

Ik weet het niet prices maar ik betaal elke maand 42,31 voor abonnement zonder tv.Ik heb om prijsverlagingen gevraagd, niet om prijsverhogingen, en ik wil geen tv-pakket.

Dat kan niet goedkoper. Een nieuwe klant betaald na de welkomskorting als € 42,50 voor de laagste internetsnelheid. Dat is 100 mbit. 

Je kan waarschijnlijk 5 euro korting krijgen gedurende een paar maanden als je verlengt voor 1 of 2 jaar. Maar meer zal er niet inzitten. 

Als je overstapt naar een andere provider krijg je welkomskorting. Maar na die welkomskorting ga je bij een andere provider waarschijnlijk ook meer betalen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Hi ​@Rabea Abdalla ,

Dat kan eigenlijk niet goedkoper bij KPN.. Het goedkoopste abonnement in de huidige abonnementsvorm is 100Mb/s en kost 42.50 dus dat is nog steeds meer dan je nu betaald.

Ook andere providers zijn niet veel goedkoper, het goedkoopste abonnement dat ik kon vinden is Youfone 50Mb/s - € 39,50. Dat is dan bij koper, als je glasvezel hebt is het zelfs duurder dan je nu hebt (48 euro). Enige voordeel is dan nog dat je tijdelijk korting hebt omdat je nieuwe klant bent.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Rabea Abdalla, welkom op de KPN Community!

Wat jammer om te lezen dat je overweegt over te stappen, omdat je het abonnement te duur vindt. Ik zie dat onze Community je uitgelegd heeft dat dit eigenlijk niet goedkoper kan:

Dat kan eigenlijk niet goedkoper bij KPN.. Het goedkoopste abonnement in de huidige abonnementsvorm is 100Mb/s en kost 42.50 dus dat is nog steeds meer dan je nu betaald.

Ook andere providers zijn niet veel goedkoper, het goedkoopste abonnement dat ik kon vinden is Youfone 50Mb/s - € 39,50. Dat is dan bij koper, als je glasvezel hebt is het zelfs duurder dan je nu hebt (48 euro). Enige voordeel is dan nog dat je tijdelijk korting hebt omdat je nieuwe klant bent.

Via de Community kunnen we je sowieso geen aanbod doen voor een verlenging. Hiervoor kun je eventueel wel contact opnemen met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.