Skip to main content
Beantwoord

Ik word telkens gebeld door een nummer dat van KPN is?

• January 7, 2026
  • 6 reacties
  • 241 keer bekeken

+31887751101 door dit nummer word ik steeds gebeld zeggen niks 

Dan bel ik terug zeggen ze kpn  . En dan stop de muziek en hoor je niks meer klopt dat  mvg 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Juanita74. Welkom op de community! Het is vreemd dat je niets hoort als je het nummer terugbelt. Als je vragen hebt of twijfelt over deze gesprekken, kun je contact opnemen met de KPN Klantenservice.
Het makkelijkst is om een terugbelafspraak te maken. Dan bellen wij je terug op een moment dat het jou uitkomt.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2026

Hallo ​@Juanita74 ,

Het is wel een nummer wat wordt gebruikt door een callcentrum dat belt in opdracht van KPN. 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Maar ze horen jou uiteraard gewoon te woord te staan. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Hoi ​@Juanita74. Welkom op de community! Het is vreemd dat je niets hoort als je het nummer terugbelt. Als je vragen hebt of twijfelt over deze gesprekken, kun je contact opnemen met de KPN Klantenservice.
Het makkelijkst is om een terugbelafspraak te maken. Dan bellen wij je terug op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Terug proberen te bellen maar word niet opgenoem

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Hallo ​@Juanita74 ,

Het is wel een nummer wat wordt gebruikt door een callcentrum dat belt in opdracht van KPN. 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Maar ze horen jou uiteraard gewoon te woord te staan. 

Gewoon dat nummer blokkeren. 

Als KPN jou echt wil bellen, bellen ze jou wel met een ander telefoonnummer. 

• Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Ik ben nu al 4x gebeld door dit nummer. Na 1x over te laten gaan hangen ze op. Ik heb eergister mijn verhuizing doorgegeven. Ik zou daarover teruggebeld worden. Als dit de service is van KPN hoeven ze van mij niet te verwachten dat ik terug bel. Ook ga ik er van uit dat de verhuizing doorgevoerd is en er na 16 maart geen geld meer van de rekening gehaald wordt. Bedankt KPN!

• Nieuwkomer
  • January 30, 2026

Ik ben de afgelopen week al diverse keren gebeld, ze hangen zo snel op dat ik niet eens kan opnemen. En als ze iets inspreken is het alleen maar: Hallo...voor de rest niets!