Skip to main content
Vraag

Ik zit zonder TV en internet door een storing buitenshuis

• December 2, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Oké nou ja waar moet beginnen jullie laten mij weer zonder tv en internet zitten ik heb monteur gehad inderdaad nou probleem was dat jullie buiten in buiten kastje mij doppie der uit had getrokken waat door ik geen glas had nou ja kan gebeuren maar dat gisteren weer gebeurt waar door nu weer geen int en tv door jullie en word ik ook nog is slecht behandelt door klantenservice  en dat vind ik zoo schandalig als ik al meer dan 4 jaar klant ben dus hoe word dit opgelost 

5 reacties

• December 2, 2025

Als je belt: gewoon zeggen dat je geen internet hebt. Meer niet. Dus niet over de vorige keer beginnen dat je geen internet had. Want daar kan de KPN medewerker helemaal niks mee. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@simone25, welkom op de KPN Community!

Wat balen dat je al voor de tweede keer geen internet en televisie hebt door een een storing buitenshuis. Heel vervelend, maar kan helaas gebeuren. We doen er in zo'n geval natuurlijk alles aan om je zo snel mogelijk weer van diensten te voorzien. Voor een storing met jouw internet kan je het beste telefonisch contact opnemen, zoals ​@Marlon92 aangeeft. Maak hier een belafspraak, dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Ik hen uit eindelijk nog steeds geen tv en int 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oke, maar heb je al wel contact met ons opgenomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2025

Ik bel elke dag en nog steeds geen internet en geen tv vanmorgen weer gebelt