Skip to main content
Beantwoord

Ik zoek een afdekplaat voor het is/ra

• November 6, 2021
  • 11 reacties
  • 392 keer bekeken

Ik zoek een afdekplaat voor het isra punt. De vorige bewoner heeft die verwijderd. Doen jullie deze ook zelf installeren?

Beste antwoord door Anonymous

Die hebben helaas alleen monteurs.Ik verwacht niet dat die dubbele erin past.Vroeger kon je ze volgens mij wel kopen maar dat weet ik niet zeker.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Evary,

Heb je een foto van die ISRA-punt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 6, 2021

Ja, die heb ik.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • November 6, 2021

Met een beetje mazzel past de huidige muuraansluiting erop.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2021

Aha dat zou heel mooi zijn. Maar hoe kom ik daar aan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2021

Ik moet volgens mij zoiets hebben. De woning is van de jaren 70 en volgens mij zat er toen nog zo n dubbele 

• Antwoord
  • November 7, 2021

Die hebben helaas alleen monteurs.Ik verwacht niet dat die dubbele erin past.Vroeger kon je ze volgens mij wel kopen maar dat weet ik niet zeker.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2021

Oke ik moet dus een monteur van kpn laten langskomen 

• November 7, 2021

Oke ik moet dus een monteur van kpn laten langskomen 

ja,alleen geef ik geen garantie of hij past.Maar meestal komt het wel goed!er heeft immers ook ooit een andere gezeten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2021

Ja inderdaad er heeft ooit zo een gezeten. Als ik de opbouwdoos (zie eerste foto)iets aan de kant schuif zie ik een rechthoekige inbouw doos. Alleen is de bovenkant volledig gestuct waardoor het lijkt alsof het een enkele doos is. Kan ik voor een monteur de klantenservice bellen of mailen? 

• November 7, 2021

Ja inderdaad er heeft ooit zo een gezeten. Als ik de opbouwdoos (zie eerste foto)iets aan de kant schuif zie ik een rechthoekige inbouw doos. Alleen is de bovenkant volledig gestuct waardoor het lijkt alsof het een enkele doos is. Kan ik voor een monteur de klantenservice bellen of mailen? 

Je kan bellen naar 0800-0402 of wachten op een moderator maar dat duurt wel wat langer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2021

Super dankjewel Martijn, ik ga ze bellen!Â