Skip to main content

Ik zoek een afdekplaat voor het isra punt. De vorige bewoner heeft die verwijderd. Doen jullie deze ook zelf installeren?

Beste @Evary,

Heb je een foto van die ISRA-punt? 


Ja, die heb ik.

 


Met een beetje mazzel past de huidige muuraansluiting erop.

 

 


Aha dat zou heel mooi zijn. Maar hoe kom ik daar aan?


Ik moet volgens mij zoiets hebben. De woning is van de jaren 70 en volgens mij zat er toen nog zo n dubbele 

 


Die hebben helaas alleen monteurs.Ik verwacht niet dat die dubbele erin past.Vroeger kon je ze volgens mij wel kopen maar dat weet ik niet zeker.


Oke ik moet dus een monteur van kpn laten langskomen 


Oke ik moet dus een monteur van kpn laten langskomen 

ja,alleen geef ik geen garantie of hij past.Maar meestal komt het wel goed!er heeft immers ook ooit een andere gezeten.


Ja inderdaad er heeft ooit zo een gezeten. Als ik de opbouwdoos (zie eerste foto)iets aan de kant schuif zie ik een rechthoekige inbouw doos. Alleen is de bovenkant volledig gestuct waardoor het lijkt alsof het een enkele doos is. Kan ik voor een monteur de klantenservice bellen of mailen? 


Ja inderdaad er heeft ooit zo een gezeten. Als ik de opbouwdoos (zie eerste foto)iets aan de kant schuif zie ik een rechthoekige inbouw doos. Alleen is de bovenkant volledig gestuct waardoor het lijkt alsof het een enkele doos is. Kan ik voor een monteur de klantenservice bellen of mailen? 

Je kan bellen naar 0800-0402 of wachten op een moderator maar dat duurt wel wat langer.


Super dankjewel Martijn, ik ga ze bellen!Â