Skip to main content
Beantwoord

Ik zoek een stroomadapter voor het glasvezelkastje CG-1012o_V2

• July 19, 2021
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik ben op zoek naar een stroomadapter voor het glasvezel kastje OCG-1012o_V2 of de specificaties dan kan ik er een kopen

Beste antwoord door The Dutchy

5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen

Gelukt, wordt op de opdrachtbon bijgeschreven. Nieuw kastje monteren en aansluiten. Bedankt,fijn geholpen. 👍👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2021

Voltage / Ampere / Watt ??

• July 19, 2021

5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2021

bedankt !!

• July 19, 2021

Laat maar weten of het lukt om te bellen.Ik raad namelijk niet aan om een nieuwe adapter te kopen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 19, 2021

Gelukt, wordt op de opdrachtbon bijgeschreven. Nieuw kastje monteren en aansluiten. Bedankt,fijn geholpen. 👍👍

• July 20, 2021

Top!,markeer dit topic dan ook meteen als beantwoord,daar wordt het forum wat overzichtelijker van:wink: