Skip to main content

Ik ben op zoek naar een stroomadapter voor het glasvezel kastje OCG-1012o_V2 of de specificaties dan kan ik er een kopen

Voltage / Ampere / Watt ??


5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen


5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen

5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen

bedankt !!


Laat maar weten of het lukt om te bellen.Ik raad namelijk niet aan om een nieuwe adapter te kopen.


5v 0.5a maar dat Genesis kastje is al wat ouder en KPN heeft daar geen adapter voor dus moeten monteur een nieuw glasvezel kastje plaatsen.U kunt het beste 0800-0402 bellen

 

Gelukt, wordt op de opdrachtbon bijgeschreven. Nieuw kastje monteren en aansluiten. Bedankt,fijn geholpen. 👍👍


Top!,markeer dit topic dan ook meteen als beantwoord,daar wordt het forum wat overzichtelijker van:wink: