Skip to main content

Service van KPN 3x helemaal niks.

Gisteren geplande afspraak tussen 15-17 speciaal vrij genomen om thuis te zijn tot 17:45 aan telephone met kpn want niemand is gekomen. en niemand weet van niks waar monteur is gebleven. een grote circus. met planning kunnen ze niet bellen want is alleen maar mogelijk via email. dat kan toch niet. ik moest eerst 2 weken wachten voor videobellen met monteur om te horren dat moet toch iemand komen en daarna zo iets. ze nemen mensen niet serieus. 

Wat zou de monteur komen doen bij u?


Vervelend @Natalia Vries ,

Het beste is om vandaag toch weer te bellen met 0800-0402. Zij kunnen nu vast zien wat er aan de hand is. En sowieso dan een nieuwe afspraak maken. 


Hoi @Natalia Vries, welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent als je speciaal vrij neemt en de monteur dan niet komt. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de monteur niet is geweest, maar daar schiet je nu ook niets mee op. Het advies van Noordzee is in deze toch echt het beste:

Het beste is om vandaag toch weer te bellen met 0800-0402. Zij kunnen nu vast zien wat er aan de hand is. En sowieso dan een nieuwe afspraak maken. 

 

Heb je opnieuw contact opgenomen?


Reageer