Skip to main content

Ik stap over naar KPN en de datum zou op 11 december zijn. Apparatuur is aangesloten maar op de glasvezelbox blijft het alarm lampje knipperen, ook nog geen SMS ontvangen. Ik krijg ook verder niets te horen van KPN, als ik bel (inmiddels al 2x) wordt ik aan het lijntje gehouden (morgen of overmorgen wordt u aangesloten). Wat gaat hier fout?

Welkom op het forum @Berry999, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Ik hoop van harte dat je gisteren alsnog aangesloten bent, mocht dat niet het geval zijn dan kijk ik graag even met je mee.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Profiel is aangevuld, vanmorgen ook telefonisch contact gehad en er zou in de wijkcentrale nog iets omgezet moeten worden. Er is een ticket voor de back-office aangemaakt en ik zou binnen 3 werkdagen bericht moeten krijgen. Grootste probleem blijft wat mij betreft dat KPN niet zelf met informatie komt als een afgesproken datum niet gehaald wordt. Gelukkig werkt mijn oude verbinding nog…..

 


Ah ja, ik zie de ticket terug, vanuit daar zal het opgepakt gaan worden. Excuus dat het wat langer duurt en het was inderdaad fijner geweest als jij hierover benaderd was door ons, in plaats van andersom 😕

 


Als ik de systemen nu induik, zie ik dat er helaas vertraging is bij de levering maar dat je inmiddels ook het rechtstreekse nummer ontvangen hebt van de leveringsafdeling. Laten we hopen dat het nu toch snel geregeld zal zijn! Voor eventuele vervolgvragen kan je nu direct bellen met de juiste afdeling.