Skip to main content

Goedenavond KPN, 

hoe kan het dat ik om 12 uur in de middag op kabel “en dit zijn gemeten snelheden” 877,79 down heb en 927,51 up heb en vervolgens om 10 uur 's avonds op diezelfde kabel gewoon gelimiteerd word op 93 +/- up en down. hoe kan dit ?? router opnieuw opgestart kabel opnieuw er ingedaan. ik krijg zelfs draadloos niet hoger als 93 maakt niet uit of ik dicht bij de router sta of op een andere verdieping bij een super wifi punt. het is ineens allemaal gelimiteerd naar onder de 100 terwijl wij 1000 hebben. 

 

2de rare. alle apparaten zijn te zien in het GUI van de router en mijn laptop op zolder is te zien bij het inloggen van de router, en is bij het refreshen of wisselen van pagina verdwenen, bij opnieuw inloggen is hij weer te zien totdat je weer refreshed of wisselt van pagina. terwijl ik gewoon internet heb via kabel maar de router ziet hem daarna niet meer hoe zit dat?

 

Let op! Foto's zijn van het eerste probleem.

Let bij de eerste foto even goed op de datum en tijd. 

zie foto

bij de test word ook 90 procent minder data gebruikt wat betekent dat er niet meer data door komt. bij de test van 800/900 word ook 800/700 aan data gebruikt om te testen. zie foto's

test 80 om 90
test 800 om 900

‘bijgewerkt’

 

even de kpn speedtest er bij gehad deze geeft hetzelfde aan. zie foto.

 

 

Probleem is opgelost inmiddels! 


Benieuwd wat de oplossing is ?


gezien de snelheid naar onder 100 ging , kapotte lan kabel 


Probleem is opgelost inmiddels! 

Router gereset, en glasvezel kast uit gehad voor 1 minuut.


gezien de snelheid naar onder 100 ging , kapotte lan kabel 

Heb ik dus ook bekeken bleek niet het probleem te zijn draadloos had iedereen thuis precies hetzelfde en ook rond de 93 of lager.