Skip to main content

29 April verhuizing doorgegeven, 3 Mei gebeld….niets bekend in het systeem...telefonisch geregeld overzetten kan per 11 mei. Bevestiging op 3 Mei dat het 12 Mei wordt, bevestiging op 4 Mei dat het 17 Mei wordt….Gebeld of het niet eerder kon, maar dat kon niet moest wachten tot 17 Mei.

17 Mei, geen internet….gebeld om15.00...nee alles staat goed in het systeem kan tot 20.00 duren….20.00 geen internet...bellen, in de wacht en om 20.30….nee het gaat niet goed moet iemand fysiek iets omzetten kunnen we voor u inplannen op woensdag maar dan moet u wel thuis zijn??

Bevestiging 17 Mei hoef ik niet voor thuis te zijn, als het niet lukt moet ik er ineens wel voor thuis zijn….zijn ook mensen die werken  dus dat lukt niet, nou dan kunnen we het ook niet voor u inplannen...ehhh er moet toch alleen iets aangepast worden in de centrale daar heb je mij toch niet voor nodig??? Extra info...internet heeft het 1,5 week gedaan blijkbaar op het signaal van de oude bewoner en nu ineens kan dat signaal niet gekoppeld worden aan aan mijn gegevens???

Kan ik in deze KPN in gebreke stellen en mijn abonnement beëindigen of blijf ik het volle jaar aan deze klunzen vastzitten omdat ik het juridisch niet recht krijg? Ziggo kan namelijk binnen 3 tot 5 werkdagen een verbinding voor elkaar krijgen….stuk sneller als na  18 dagen nog niks voor elkaar hebben.

Kun je proberen, maar of het wat uithaalt, bij een in gebreke stelling moet je eerst een aangetekende brief versturen, KPN een redelijke termijn geven om de zaken alsnog op te lossen, meestal 14 dagen en als ze dan nog de zaken niet op orde hebben kun je er kosteloosvanaf.


Ok thx voor je antwoord, dan gaan we maar eens kijken hoe snel ze wel kunnen aansluiten dan...