Na herhaaldelijk contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, zie ik mij genoodzaakt u formeel in gebreke te stellen. Sinds 22 november jl. is er geen aansluiting meer van uw diensten bij mij thuis, wat in strijd is met onze overeenkomst.
Desondanks zijn er onterechte incasso's uitgevoerd voor de maanden december en januari, terwijl er geen diensten zijn geleverd. Bovendien is een deel van de maand november ook ongedekt. Dit is niet alleen in strijd met de verwachte service, maar vormt ook een financieel ongemak van mijn kant.
Conform de Algemene Voorwaarden en de Wet op het consumentenrecht, verzoek ik u om een correcte verrekening van de genoemde periodes. Ik verwacht dat het teveel betaalde bedrag binnen een redelijke termijn van één week na dagtekening van deze brief op mijn rekening wordt teruggestort.
Ik ga ervan uit dat u deze kwestie met de nodige urgentie zult behandelen. Bij gebrek aan een bevredigende reactie binnen de gestelde termijn, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik vertrouw erop dat u het bovenstaande naar behoren zult afhandelen.
Met vriendelijke groeten,
Robin