Skip to main content
Beantwoord

In het hele huis slecht internet sinds een update

• March 22, 2025
  • 27 reacties
  • 262 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Hoi ​@Myan, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht word! Ben je er ondertussen een beetje uit gekomen?

Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen, je kunt daarvoor online een belafspraak maken. 

Dat heb ik ook gedaan en 2 keer een monteur op bezoek gehad. Resultaat, helaas u moet er maar mee leren leven. Zelf de V10 modem vervangen voor een Fritz!box en wonder boven wonder, probleem opgelost. Koste me wel 200 euro. Plus alle andere adviezen geprobeerd op dit forum die allemaal niet werkten. Alleen jullie monteur was eerlijk over de oorzaak maar mocht me verder niet helpen. 

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2025

Nee geen wifi punten. Alleen een modem.

Voor update hadden we goed internet zowel beneden als boven

Beste Myan, het ligt 100% zeker aan de software update! Mijn dochter had dezelfde problemen. Met een nieuw V10 modem zonder update geen enkel probleem. Na update niks anders dan problemen. Lees mijn verhaal hier. 

oplossing is V10 modem vervangen voor een Fritz!box. Kost wel 200 euro maar daarna perfecte internet zonder uitval. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Het is opgelost adapter modem was kapot sinds er een nwe aanzit geen problemen meer