Skip to main content
Antwoord

In het weekend geen hulp voor oplossen internetprobleem en het werkt nog niet

• September 8, 2025
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Gisteren heb ik de hele dag geprobeerd een internetprobleem op te lossen. Via de digitale assistent probeerde ik het steeds opnieuw, maar na 15 minuten wachten kreeg ik telkens de melding dat er een technisch probleem was en dat ik het later opnieuw moest proberen. Uren later was het nog steeds hetzelfde verhaal.

Uiteindelijk werd mij aangeraden om 0800-0402 te bellen. Ook daar nam niemand de telefoon op, en werd er alleen gezegd dat ik het de volgende dag opnieuw moest proberen. Dit is werkelijk verschrikkelijke service van KPN. Als ik dit van tevoren had geweten, was ik nooit overgestapt.

Pas rond 20:00 uur, nadat ik een klacht had ingediend, werd ik gebeld door een medewerkster. Helaas is het probleem niet opgelost. Dit betekent dat ik het hele weekend zonder internet heb gezeten, en ook op maandag is er nog steeds geen verbinding.

Ik vind dit onacceptabel.

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Tati 
De KPN is bereikbaar op 0800 0402 op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Je kunt ook een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je terug op een moment dat jou uitkomt.
Of via X of Facebook communiceren met de KPN

Als je helemaal geen diensten hebt dan is de KPN 24/7 bereikbaar en kun je dus ook in het weekend bellen met 0800 0402
Spreek dan in Ik heb geen diensten

6 reacties

• September 8, 2025

Je zult er mee moeten leven. Want bij KPN vinden ze dat wel acceptabel. 

Wat doet het modem? Welke lampjes branden er op?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 8, 2025

Hoi ​@Tati 
De KPN is bereikbaar op 0800 0402 op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Je kunt ook een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je terug op een moment dat jou uitkomt.
Of via X of Facebook communiceren met de KPN

Als je helemaal geen diensten hebt dan is de KPN 24/7 bereikbaar en kun je dus ook in het weekend bellen met 0800 0402
Spreek dan in Ik heb geen diensten

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Je zult er mee moeten leven. Want bij KPN vinden ze dat wel acceptabel. 

Wat doet het modem? Welke lampjes branden er op?

Als dit acceptabel is voor KPN, dan is KPN niet acceptabel voor mij.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Tati, welkom op onze community! Huistijger noemt de opties en openingstijden al hierboven.  Helaas zijn we in het weekend minder goed bereikbaar.
Wat balen dat je zo lang zonder zit! Is er in ieder geval al wel zicht op een oorzaak of oplossing?
Als de oorzaak ergens in je apparatuur zit denken we hier natuurlijk graag even mee, vandaar de vraag van Marlon hoe je lampjes branden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Het probleem blijft bestaan; het internetlampje knippert nog steeds

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Zolang dat lampje groen knippert moet er eigenlijk geen probleem zijn, dat is een indicatie dat er dataverkeer is.
Waar loop je precies tegenaan? Heb je mijn collega's gisteren nog gesproken? Wat kwam daar uit?