Skip to main content

Beste Lezer, 

Totaal heb ik 15 uur lang met de klantenservice gebeld en er is nog steeds geen oplossing. Ik kan u wel vertellen dat ik dit nog nooit ergens anders heb meegemaakt.

Mijn eerste kpn abonnement voor internet heb ik op 16 januari aangevraagd . ( Met overstapservice) . 3 dagen voor het aansluitingsdatum!!! was mijn bestelling zomaar geannuleerd ( zonder enkel waarschuwing) aangezien overstapservice niet gelukt. Daarna gelijk een nieuwe bestelling gedaan zonder overstapservice.  Voor de 2 keer kreeg ik weer een mail bestelling is geannuleerd( weer zonder waarschuwing)vanwege verkeerd adres??? Gelijk met klantenservice gebeld, ze gaven het aan dat het probleem was dat in plaats van 03 (etage) alleen 3 was aangegeven.  Hierna weer een nieuwe bestelling gedaan op 03 en ja, bestelling weer geannuleerd vanwege ik geen glasvezelaansluiting in me huis heb. Glasvezel? Ik heb dat nooit aangevraagd! Bestelling kan niet meer teruggedraaid worden....Ik heb 10 jaar geleden hier kpn gehad, daarna 6 jaar lang zonder enkel probleem. Ik vraag al wekenlang of er een monteur hier kan komen, nee dat is niet mogelijk aangezien ik nog geen actieve abonnement heb??? Ik ben heel erg teleurgesteld dat niemand voor me een oplossing heeft, met de manager praten is niet mogelijk, monteur is niet mogelijk maar je laat je klant al 7 weken wachten op een dsl internet en elke keer op het laatste moment bestelling annuleren is dat mogelijk? Ik verwacht graag een oplossing zms van jullie!

Hebben andere bewoners van het pand wel gewoon internet van KPN over DSL? Of ligt er glasvezel in het pand maar alleen bij u niet?


Ik heb een buurvrouw die zit bij Online en stapt binnenkort naar Odido over. Voor de rest heb ik momenteel geen andere buren. Glasvezel is nog niet aangesloten, ze hebben vorige jaar de kabels onder de grond gelegd maar dat is alles. Als een monteur zou langskomen zouden we al met een stap verder zijn.


Wat zou een monteur bij u moeten of kunnen doen dan?


Wat een ellende zeg @Detti ☹️

Op dit moment wil ik je eigenlijk alleen maar aanraden om hiervoor een klacht in te dienen, zodat onze klachtenafdeling hopelijk in gang kan zetten dat je via je bestaande koperaansluiting aangesloten kan worden. 

Het heeft tegenwoordig onze voorkeur om klanten aan te sluiten op glasvezel, maar als dat er nog niet (volledig) ligt, dan zou je alsnog automatisch omgezet moeten worden naar een levering via de ‘oude’ aansluiting. Mijn excuus dat dit bij jou zo enorm moeizaam gaat, ik hoop echt dat de klachtenafdeling er voor kan zorgen dat er snel schot in de zaak komt!