Skip to main content
Beantwoord

In oktober aan de deur gekozen voor een KPN abonnement, maar heb nog niks gehoord en word telefonisch niet geholpen

• January 12, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

In oktober 25 door een deur tot deur verkoper overgehaald om klant te worden. Oke doe maar zei ik, nu half januari 26 nog niets gehoord of vernomen. Begin december 25 twee mannen aan de deur gehad die de glasvezel aan kwamen  sluiten. Zojuist contact opgenomen met KPN en dan willen ze van mij horen of alles klaar is met de aansluiting glasvezel?????????? Dit moet KPN toch met dat andere bedrijf communiceren..moet ik mezelf druk gaan maken over dit soort zaken ? Hallo ik zou een nieuwe klant worden, serieus!!!

Nu alles gecanceld en die televisie mogen ze ook in een donker gat stoppen waar geen licht komt. Ik ben klaar met KPN, echt om te kotsen bah bah. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Roozenburg, wat een toestand is dit allemaal. Als jij een bestelling plaatst dan behoor je ook over het gehele proces geïnformeerd te worden. Ik begrijp dat de glasvezel aansluiting tot voor kort niet aanwezig is geweest en nu wel inmiddels is aangelegd. Vervolgens krijgt KPN  een seintje en kan alles worden aangesloten. 

Spijtig om te lezen dat je alles geannuleerd hebt, maar daar mag iedereen zijn eigen keuze in maken., 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Hallo ​@Roozenburg, wat een toestand is dit allemaal. Als jij een bestelling plaatst dan behoor je ook over het gehele proces geïnformeerd te worden. Ik begrijp dat de glasvezel aansluiting tot voor kort niet aanwezig is geweest en nu wel inmiddels is aangelegd. Vervolgens krijgt KPN  een seintje en kan alles worden aangesloten. 

Spijtig om te lezen dat je alles geannuleerd hebt, maar daar mag iedereen zijn eigen keuze in maken.,