Skip to main content

In Januari heb ik aangeven dat de automatch incasso Na 24e van de maan dient te gebeuren en heb daarop ook een bevestiging gekregen maar tot op heden heeft u nog invulling aan gegeven.

 

Ik hoor graag spoedig van u.

Alvast bedankt

Jan Meeling

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @JanMe!

Het wijzigen van een incassodatum kan een poosje duren, meestal gaat de 2e of 3e factuur die uitkomt nadat je de wijziging aan hebt gevraagd er op de gewenste datum van af. Dat de facturen tot nu toe nog op de ‘oude’ datum af worden geschreven kan dus helemaal kloppen, maar uiteraard kijk ik graag voor je na of de wijziging goed geregistreerd staat bij ons. Dan weten we tenminste zeker dat het goed gaat komen!

Zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag daarbij in het opmerkingsveld aangeven voor welk abonnement je deze wijziging aan hebt gevraagd, dus bijvoorbeeld het specifieke mobiele nummer, als de wijziging voor een mobiel abonnement is :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is :slight_smile:  Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!