Skip to main content
Beantwoord

Informatie gezocht over aanleg glasvezel Ulgersmaborg

• August 18, 2026
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Hi,

Onlangs (tijdens onze vakantie) is er een bijeenkomst geweest, georganiseerd vanuit KPN, om voorlichting te geven over de plannen voor het aanleggen van glasvezel. Dit was op 2 en 3 juli. Op de glasvezelcheck staat dat er nog steeds plannen worden gemaakt. Aangezien jullie de sessie hebben georganiseerd, verwacht ik dat er ondertussen iets meer bekend is. Maw, wie kan mij een korte samenvatting geven over wat er die avond is besproken? Helaas is niemand van onze buren aanwezig geweest. 

Groeten,

Michiel Hofsteenge

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Michieles en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wat er besproken is en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. 🙂

Op die avonden wordt vaak uitleg gegeven over hoe glasvezel wordt aangelegd, wat je kunt verwachten en wat glasvezel is. Het topic waar Joep naar verwijst legt dit ook allemaal uit, dus lees die gerust door als je die informatie ook graag wilt weten. 
Op onze glasvezelcheck kun je inderdaad in de gaten houden hoe de planning ervoor staat. Ik heb helaas geen samenvattingen van de voorlichtingen die gegeven worden, maar ik heb wel informatie gevonden op De Lewenborger: https://lewenborger.nl/voorlichting-kpn-over-glasvezel-in-lewenborg/

Hopelijk staat daar de overige informatie in die je zoekt en anders kun je met het contactnummer bellen dat onderaan het artikel genoemd wordt. 🙂

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 18, 2026

Begrijpelijk dat je daar heel nieuwsgierig naar ben. Hier vind je het één en ander over het hele traject glasvezel aanleggen. Er moet nog vanalles gebeuren. Reken nog maar even op 2 jaar wachten voor de aansluiting opgeleverd wordt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Hi ​@Michieles en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wat er besproken is en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. 🙂

Op die avonden wordt vaak uitleg gegeven over hoe glasvezel wordt aangelegd, wat je kunt verwachten en wat glasvezel is. Het topic waar Joep naar verwijst legt dit ook allemaal uit, dus lees die gerust door als je die informatie ook graag wilt weten. 
Op onze glasvezelcheck kun je inderdaad in de gaten houden hoe de planning ervoor staat. Ik heb helaas geen samenvattingen van de voorlichtingen die gegeven worden, maar ik heb wel informatie gevonden op De Lewenborger: https://lewenborger.nl/voorlichting-kpn-over-glasvezel-in-lewenborg/

Hopelijk staat daar de overige informatie in die je zoekt en anders kun je met het contactnummer bellen dat onderaan het artikel genoemd wordt. 🙂