Skip to main content

Beste,

Ben zojuist nieuw KPN klant voor Internet, ik keek hier erg naar uit. Installatie-pakket thuis ontvangen, en mocht hem 3 oktober installeren, gebruik gemaakt van de zelf installatie hulp, na 15 minuten draaien, slaat de pagina dicht en geeft het foutmeldingen aan.

Niet het beloofde SMS-je ontvangen waarin zou moeten staan, dat de verbinding actief is. Uiteindelijk gebeld met KPN, zagen al meteen dat er iets mis was, en hadden een terugbelverzoek ingepland, er is niet terug gebeld.

Volgende dag weer gebeld, dag 3 geen internet, vrouw aan de lijn die het zelf nog lachwekkender vond dan ik zelf, had mij gecompenseerd met 100GB data, en zou een ticket hebben aangemaakt en word gebeld hier over.

We zijn nu weer 2 dagen verder en heb geen enkel telefoontje ontvangen, mijn geduld raakt op, en heb het gevoel van in de steek gelaten zijn.

Daarnaast is het nog eens een hele zooi met de combivoordelen, heb zelf overal in mijn profiel mijn nieuwe adres staan, maar geeft nog steeds de combivoordelen van mijn familie-adres aan.

‘Je vader zou je moeten verwijderen uit de gekoppelde familie voordelen’ 

Waar?!

Ja in MijnKPN, je wordt geleid naar een site waarvan na een paar knoppen je weer op dezelfde website zit, werkt totaal niet.

Haal mij in jullie systemen compleet uit dat oude adres, hoe moeilijk kan dat zijn?

Ik weet niet wat ik moet doen, heb niet het idee dat ik serieus genomen wordt.

@Christopher7 Aangezien dat je glasvezel nog niet geactiveerd is, kan jouw lijn nog niet aangesloten zijn in de POP. Boek gelijk een installatiemonteur van https://www.kpn.com/service/monteur.

Voor verandering in administratie moet je echt klantenservice bellen en verzoeken de gegevens in orde te maken.

@TDN Hi, dank voor uw reactie!

Open Dutch Fiber heeft bij mij sinds kort glasvezel gelegd. Alleen kwam al heel snel achter dat KPN daar niet mee te maken heeft.

Mijn Internet staat op DSL. Maar wil echt geen 75 euro neerleggen voor een installatie monteur.

@Christopher7 Een installatie monteur is gratis, een storing monteur kost 75,-€ als de oorzaak van de storing bij jou ligt, aangezien dat de fouten ligt bij niet activering van de lijn, is ook een storing monteur gratis.

@TDN Maar als ik een afspraak wil aanmaken staat er gelijk 75 eu bij..

Hoi @Christopher7. Is het nog gelukt om een afspraak te maken met één van onze monteurs? Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan helpen zij jou verder hierin. 

Reageer