Skip to main content

Vrijdag besteld:

internet met buitengebied, tv, opnemen, pluspakket en vaste telefoon met nummer behoud.
Gevraagd om in te laten gaan op 1 mei.

Zaterdag krijg ik een mail dat 8 april mijn abonnement in gaat.
Gebeld met dame. Zij annuleert mijn bestelling en zou een nieuwe aanvragen. Annuleren lijkt gelukt maar ik krijg geen nieuwe aanvraag in mijn mail zoals de dame beloofd heeft.

Zondag krijg ik een mail dat jullie een pakket hebben verzonden. Ik vraag me af of de annulering wel goed is gegaan dus bel ik. De wachttijd is lang dus besluit ik om te gaan chatten. Ik krijg ene Bob. Hij kijkt het na en verteld dat alles in orde is. Hij verzekerd mij dat het abonnement 1 mei in gaat.

Maandag komt het pakje van KPN met de benodigde installatie spullen.

Dinsdag word ik gebeld met de vraag waarom ik geannuleerd heb. Ik leg het hele verhaal uit en de dame verteld dat ze de bestelling nog een keer annuleert en de order opnieuw aan maakt met als ingangsdatum 1 mei. Ik krijg een uur later de annulering en de bevestiging van de bestelling per mail. De ingangsdatum is 21 april!!!!!! Maar weer de order geannuleerd. Zucht.

Volgens de annulering moet ik even bellen naar de klanten service van KPN. Ik bellen en sta een minuut of 6 in de wacht. De telefoon gaat een keer of 5 over en ik krijg de voicemail van uw medewerker en er wordt daarna opgehangen. Het is precies 12 uur. Lunchtijd dus klant, bekijk het maar. Even tellen tot tien!!!!!!!

Hoe moeilijk kan het zijn om te luisteren naar de klant. 1Mei is de vraag.
Het is nu nogal irritant aan het worden. Bij elkaar dik anderhalf uur bellen en een half uur chatten en niets te hebben bereikt.

Kunnen jullie me me bellen om een goede afspraak te maken? Misschien is het handig om jullie order systeem zo te maken dat de medewerkers een datum van ingang kunnen ingeven?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @JanHeij. Bedankt voor het doen van je verhaal. Zo blijf je maar bezig en dat lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend. Als ik het goed begrijp moet de bestelling nu dus wederom geannuleerd worden en opnieuw worden geplaatst met 1 mei als ingangsdatum. Dat zou inderdaad niet zo moeilijk moeten zijn. Ik wil graag voor je kijken hoe het er nu voor staat. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en/of ordernummer? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Dag @JanHeij. Ik heb geen reactie meer van je gezien en ik ga er daarom van uit dat het op een andere manier is opgelost. Laat het gerust weten als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt.


Reageer