Skip to main content
Beantwoord

inlog wifi werkt niet meer

• December 8, 2020
  • 13 reacties
  • 152 keer bekeken

Wie kan mij helpen. Sinds een aantal dagen wordt het wachtwoord van mijn WiFi verbinding niet meer herkend op mijn iPhone en iPad.

Beste antwoord door Wullie

Via internet bleek later dat het is veroorzaakt door de digitale thermostaat die zelf een punt zoekt. Lekker handig. Inmiddels alles in orde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 12, 2020

Hi Wullie, welkom hier. 

Welke melding krijg je precies? Heb je nog wel een laptop of pc die wel verbinding heeft? Dan zou je via onze website het WiFi wachtwoord kunnen aanpassen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2020

Ga ik proberen. Op mijn Mac werkt WiFi wel.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 13, 2020

Helaas werkt het na wijzigen wachtwoord nog niet

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 13, 2020

Welke foutmelding krijg je dan te zien? Zou je op je iPhone het netwerk eerst willen vergeten/verwijderen en dan opnieuw willen proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 14, 2020

Na het invoeren van een ander wachtwoord duurde het ook al erg lang voordat het aangaf te zijn veranderd. 
Dat blijkt niet het geval. Moet nu weg maar probeer het vanmiddag nogmaals.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 15, 2020

Laat het me weten. Dat moet lukken aangezien het op de Mac wel werkt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2020

Wachtwoord wijzigen werkt niet. Het zegt onjuist wachtwoord. Na wijzigen heel lang bezig en geeft aan te zijn aangepast maar dat is niet zo.

ik denk dat ik KPN maar bel.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 17, 2020

Is het inmiddels gelukt? Anders kun je het ook rechtstreeks in de webinterface van de modem aanpassen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • December 22, 2020

Via internet bleek later dat het is veroorzaakt door de digitale thermostaat die zelf een punt zoekt. Lekker handig. Inmiddels alles in orde.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 23, 2020

Via internet bleekwater het is veroorzaakt door de digitale thermostaat die zelf een punt zoekt. Lekker handig. Inmiddels alles in orde.

Even voor de meelezers, wat was er precies aan de hand? Waterschade of iets in die richting? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 23, 2020

“internet bleekwater” lijkt mij eerder een geval van spellingscontrole/automatische aanpassing. Dat geeft wel vaker aparte en soms komische resultaten :nerd:

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2020

Inderdaad. Bleek later was de bedoeling.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 26, 2020

Duidelijk, ik heb je bericht ook aangepast.