Skip to main content

Wie kan mij helpen. Sinds een aantal dagen wordt het wachtwoord van mijn WiFi verbinding niet meer herkend op mijn iPhone en iPad.

 

Hi Wullie, welkom hier. 

Welke melding krijg je precies? Heb je nog wel een laptop of pc die wel verbinding heeft? Dan zou je via onze website het WiFi wachtwoord kunnen aanpassen. 


Ga ik proberen. Op mijn Mac werkt WiFi wel.


Helaas werkt het na wijzigen wachtwoord nog niet


Welke foutmelding krijg je dan te zien? Zou je op je iPhone het netwerk eerst willen vergeten/verwijderen en dan opnieuw willen proberen?


Na het invoeren van een ander wachtwoord duurde het ook al erg lang voordat het aangaf te zijn veranderd. 
Dat blijkt niet het geval. Moet nu weg maar probeer het vanmiddag nogmaals.


Laat het me weten. Dat moet lukken aangezien het op de Mac wel werkt.


Wachtwoord wijzigen werkt niet. Het zegt onjuist wachtwoord. Na wijzigen heel lang bezig en geeft aan te zijn aangepast maar dat is niet zo.

ik denk dat ik KPN maar bel.


Is het inmiddels gelukt? Anders kun je het ook rechtstreeks in de webinterface van de modem aanpassen.


Via internet bleek later dat het is veroorzaakt door de digitale thermostaat die zelf een punt zoekt. Lekker handig. Inmiddels alles in orde.


Via internet bleekwater het is veroorzaakt door de digitale thermostaat die zelf een punt zoekt. Lekker handig. Inmiddels alles in orde.

Even voor de meelezers, wat was er precies aan de hand? Waterschade of iets in die richting? 


“internet bleekwater” lijkt mij eerder een geval van spellingscontrole/automatische aanpassing. Dat geeft wel vaker aparte en soms komische resultaten :nerd:


Inderdaad. Bleek later was de bedoeling.


Duidelijk, ik heb je bericht ook aangepast.