Skip to main content

Ik heb een Experia / Arcadyan WIFI versterker gekregen
Ik heb deze helemaal via de KPN app opgezet en dat werkte prima, hij doet het goed.
Maar nu wil ik hem met de webinterface / browser benaderen en ik kan niet inloggen omdat het wachtwoord niet wordt geaccepteerd.

  • Ik ga naar IP 192.168.2.150
  • Gebruikersnaam Admin staat al vooringevuld.
  • Maar het standaard wachtwoord (onder op de versterker "Web password") wordt niet geaccepteerd.

Ik heb voor de zekerheid (tegen beter weten in) ook de wireless key en het wachtwoord van het Experia modem gebruikt, maar allemaal tevergeefs.

Ik weet dat bij de eerste keer inloggen het wachtwoord meteen moet worden veranderd, maar zover kom ik dus niet eens. Ik heb het originele wachtwoord dus ook niet kunnen veranderen. Kan het er mee te maken hebben dat ik het via de App heb opgezet en niet meteen naar de webinterface ben gegaan?

Ik denk dat de app het wachtwoord aangepast heeft. Dan kunt u de versterker het best resetten. Dan eerst inloggen op de webinterface. Later pas de app gebruiken.


Hebben we het over een Experiawifi? 1 of 2 stuks? 

Je hebt het via de thuisapp gedaan, heb je daar geen "Beheerders wachtwoord" moeten invullen/bedenken dan? Want dat is dezelfde die je dan in de web interface moet gebruiken. 

 

 


Bedankt @DennisA78 !

Dat zou zomaar kunnen, een gevalletje pebkac :worried::slight_smile:

Ik weet nog dat het snel moest, dus wie weet snel een wachtwoord verzonnen en verder gegaan zonder het te noteren.

Dat brengt me bij de volgende vraag;

  • Hoe pas ik het wachtwoord aan? (Nergens een handleiding of uitleg over kunnen vinden(
  • Indien niet mogelijk, hoe reset ik die wifi versterker?

Bedankt @DennisA78 !

Dat zou zomaar kunnen, een gevalletje pebkac :worried::slight_smile:

Ik weet nog dat het snel moest, dus wie weet snel een wachtwoord verzonnen en verder gegaan zonder het te noteren.

Dat brengt me bij de volgende vraag;

  • Hoe pas ik het wachtwoord aan? (Nergens een handleiding of uitleg over kunnen vinden(
  • Indien niet mogelijk, hoe reset ik die wifi versterker?

In die thuisapp kun je hem wijzigingen toch? Ja moet je de oude wel weten natuurlijk. 

Resetten, achterop de Experiawifi, zwart knopje ingedrukt houden totdat de lampjes uitgaan.


Bedankt! Het werkt weer.