Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Experia Box

  • December 21, 2019
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

jochem.bos
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo Joran,

 

Hoe kom ik bij;   ‘’ Status > Geavanceerd > WiFi ‘’  ?

 

Jullie hebben het over  ‘’inloggen op de router’’.  Hoe/waar kan ik dat doen?

 

Gr,

 

Jochem

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @jochem.bos, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Inloggen op je Experia Box hangt een klein beetje af van welke Experia Box je van KPN gebruikt. Vandaar ook de vraag hierboven.

Wanneer je deze website bezoekt en jouw versie van de Experia Box aanklikt, dan zie je een menu verschijnen met wat je allemaal kan doen. Waaronder het kopje 'inloggen in het Experia Box menu' onder 'De Experia Box instellen'. Hier kan je op klikken en dan zie je het stappenplan dat je kan volgen om in te loggen!

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is? :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 21, 2019

Hoi, welk modem heb je?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2019

Goedemorgen @jochem.bos, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Inloggen op je Experia Box hangt een klein beetje af van welke Experia Box je van KPN gebruikt. Vandaar ook de vraag hierboven.

Wanneer je deze website bezoekt en jouw versie van de Experia Box aanklikt, dan zie je een menu verschijnen met wat je allemaal kan doen. Waaronder het kopje 'inloggen in het Experia Box menu' onder 'De Experia Box instellen'. Hier kan je op klikken en dan zie je het stappenplan dat je kan volgen om in te loggen!

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is? :slight_smile:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 2, 2020

@jochem.bos, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?