Skip to main content

Helaas gebeurt dit bij mij ook. Ik houd mij perfect aan de informatie op het kaartje achterop maar krijg steeds de “invalid”melding. Heb het xelfs geprobeerd met een reset via jullie “Thuis”-app maar helaas. Ik zoe dus iets niet goed Maar wat?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Gebruikt u het admin wachtwoord en niet het wifi wachtwoord? 


Dank je voor antwoord, Nick

 

Ik gebruik het wachtwoord dat op dat kaartje stond maar werkt niet

Ook het wachtwoord Admin of admin werken niet, kpn werkt niet, leeg laten werkt niet

Reset via de thuis-app werkt niet, reset met een pen achterin dat gaatje drukken werkt niet

etc…. er zijn ergere dingen in het leven maar het irriteert mij. Heb nu een verplichte pauze van een uur 


Hallo @Fratema heb je al gekeken op de sticker verstopt achter dat kaartje wat eruit schuift?!

Voorbeeld

 


Goeie! ik zal straks eens proberen als mijn "straf”erop zit :sweat_smile:


Goeie! ik zal straks eens proberen als mijn "straf”erop zit :sweat_smile:

Ja... welk wachtwoord gebruikte u anders dan? :thinking:


Er staat me bij dat je het admin password bij de eerste keer inloggen moet veranderen. Als je het nieuwe password vergeten bent zit er niets anders op dan een volledige reset.


Nick, ik gebruikte het Wi-Fi wachtwoord,  dankzij jullie blijkt het admin-wachtwoord echt ander te zijn en staat dus niet op dat kaartje..... 

 

Ik ben 2il vooral eens kijken wat er met de wifisnelheid gebeurt als ik op een ander kanaal ga zitten 


Ik ben erin geweest. Een goed overzichtelijk systeem en ik verander helemaal niets aan de kanaal. Die staat nl zowel bij 2,4 MHz als bij 5 MHz op auto dus hij kan het prima zelf organiseren. Ik ben sowieso erg tevreden over de WiFi van de Experia-box. Ik scoor op 15 meter afstand met 2 dikke muren ertussen nog steeds 50 Mb/s en regelmatig meer! Zit ik in de kamer waar de Experiabox staat dan haal ik meestal 250 Mb/s of meer! Record is 323 Mb/s. Bij Tweak zat ik meestal rond de 20 met een enkele uitschieter van 80, wat een verschil

 

Ik gebruik ook geen range-extenders meer