Beantwoord
Inloggen Experia Box V10a
Ik wil graag het wachtwoord van de WiFi veranderen en begrijp dat je dan moet inloggen op je Experia Box. http://192.168.2.254
Bij alles wat ik probeer krijg ik Your Username or Password may have error. Please check it ,
De klantenservice heeft mij niet kunnen helpen. Op het forum heb ik een foto gezien van de achterkant van de Experia Box waar het Admin Password opstaat. Bij ons staat deze er niet op. Ook als ik het veld van het password leeg laat, krijg ik hetzelfde bericht.
Wat moet ik doen om in te kunnen loggen en dus mijn WiFi wachtwoord te kunnen veranderen?
Bij alles wat ik probeer krijg ik Your Username or Password may have error. Please check it ,
De klantenservice heeft mij niet kunnen helpen. Op het forum heb ik een foto gezien van de achterkant van de Experia Box waar het Admin Password opstaat. Bij ons staat deze er niet op. Ook als ik het veld van het password leeg laat, krijg ik hetzelfde bericht.
Wat moet ik doen om in te kunnen loggen en dus mijn WiFi wachtwoord te kunnen veranderen?
Beste antwoord door RBxx
Als ik het goed begrijp, heb je de Experia Box al gereset. Dan is het standaard wachtwoord om in te loggen (te vinden bij Admin password op de sticker achterop je Experia Box) weer geldig.
Pas op bij het invoeren op het verschil tussen kleine en grote letters en cijfer 0 versus letter O.
Hier lees je hoe je inlogt in een modem van KPN:
Admin: lees hier alles over de Experia Box V10a, van specificaties tot instellingen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.