Skip to main content
Beantwoord

inloggen Experia V10a

  • March 25, 2020
  • 4 reacties
  • 1063 keer bekeken

Hoi,

 

Ik ben zojuist klant geworden.
Ik wil graag in kunnen loggen op het modem. De oplossingen in dit forum zijn helaas geen oplossingen voor mij.

Ik kom op de beheerpagina uit als ik in mijn browser: https://mijnmodem.kpn/login.htm of: http://192.168.2.254 .

In de pagina staat de gebruikersnaam admin ingevuld en deze kan ik niet wijzigen.
Echter inloggen zonder wachtwoord kan niet. Zo stelt dit forum wel de oplossing. Helaas bij mij niet. Ik krijg een melding dat ik een verkeer wacht in hebt gevoerd.
Ik heb ook geen wachtwoord staan op het kaartje waarop de SSID gegevens staan. Ook op het modem staat verder niks.
Weet iemand de oplossing? Ik heb zelf als wachtwoord wel een keer 'admin' geprobeerd maar dat is m ook niet.

Beste antwoord door Hoopvol

 

Het wachtwoord staat achterop op een sticker, zichtbaar als je het kaartje er uit schuift.

Zo zou het moeten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 25, 2020

 

Het wachtwoord staat achterop op een sticker, zichtbaar als je het kaartje er uit schuift.

Zo zou het moeten.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Ja man, ik zie hem nu. Thnx en met enige schaamte verblijf ik…

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 25, 2020

Op de v10 en eerder log je de eerste keer in zonder wachtwoord. Op de v10a log je in met het wachtwoord wat achterop staat, achter het kaartje wat je opzij kunt schuiven.

Als de monteur uw Experiabox heeft geïnstalleerd, dan heeft hij waarschijnlijk ingelogd en daarbij het wachtwoord gewijzigd. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @TheoThornbush welkom op het forum! 
Fijn dat het gelukt is! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!