Skip to main content
Beantwoord

inloggen Experia v10a

  • May 24, 2020
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste KPN,

 

ik kan inloggen op mijn experia v10a, er zijn hier in dit forum al enorm veel gesprekken over geweest.

ik heb nog nooit een persoonlijke inlog gemaakt want als ik hem benader dan kan ik de door de fabriek ingestelde username niet veranderen.

op de sticker (niet het kaartje) staat overigens Admin en in de inlog admin, wellicht is dit het probleem?

 

ik wil geen harde reset uitvoeren voordat ik weet dat ik in de router kan.

willen jullie hem aub benaderen? een nieuwe UN en WW aanmaken en even doorgeven?

 

alvast bedankt,

 

Vincent Schaap

 

 

 

Beste antwoord door Vincent. S

Beste Nick83, 

Het maakt niet uit dat er op de sticker een hoofdletter A staat? 

Onze is geïnstalleerd door een kpn monteur 1.5jr geleden , hij heeft het wachtwoord gewijzigd en ik kan natuurlijk het kaartje niet meer vinden.

 

Maar goed, resetten zorgt er voor dat het wachtwoord wat op de sticker staat hersteld wordt? 

 

Gr Vincent 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 24, 2020

De gebruikersnaam moet gewoon admin blijven. Deze kan je niet aanpassen en hoef je niet aan te passen. Alleen een ander wachtwoord. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 24, 2020

Beste Nick83, 

Het maakt niet uit dat er op de sticker een hoofdletter A staat? 

Onze is geïnstalleerd door een kpn monteur 1.5jr geleden , hij heeft het wachtwoord gewijzigd en ik kan natuurlijk het kaartje niet meer vinden.

 

Maar goed, resetten zorgt er voor dat het wachtwoord wat op de sticker staat hersteld wordt? 

 

Gr Vincent 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Vincent, welkom op het forum. 

etten zorgt er voor dat het wachtwoord wat op de sticker staat hersteld wordt? 

Dit klopt helemaal. Lukt het zo? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Vincent, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 7, 2020

Hoi Alex, 

Sorry ik had de mail van hét bericht gemist. Ik ga het maar eens proberen. 

 

Gr Vincent