Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een ZTE H369 Experia Box v10, een versterker op zolder (WIT) van KPN,daarop gekoppeld, naar de slaapkamer op de 1ste verdieping een wifi versterker (zwart) ook van KPN.

Vanuit de modemĀ  (beneden), heb ik de 2de versterker (zwart) voor benedenĀ  (de wifi van de modem wordt uitgeschakeld) .

Dit is een situatieschets

Het namelijk hierom. de versterker beneden kan ik gewoon inloggen ,maar dit kan ik niet op de versterker die gekoppeld is op de versterker van de Zolder.

Waarom kan ik niet op de versterker van de slaapkamer inloggen ?

Wanneer ik op de versterker beneden heb ingelogd dan zie ik de volgende situatie ( zie foto)

Ā 

Ā 

Hier zie ik dat de 2 versterkers aan elkaar zijn gekoppeld.

Wie kan mij vertellen hoe ik op de 2de versterker kan inloggen,Ā  ?

Ik zie graag jullie antwoord tegemoet.

Alvast bedankt.

p.s. mocht er meer info nodig zijn, dan geef ik die graag.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Je kunt niet op de andere versterker inloggen. Het is 1 systeem. Beide versterkers werken samen en gebruiken samen dezelfde instellingen.


@Nick83 . Ok ik snap het ,dus beide versterkers hebben dezelfde inlog en wachtwoord vanuit het modem overgenomen.?

nu even nog een vraag, ik zie op de slaapkamer versterker een hele rits namen in de lijst ā€œNiet Verbonden apparaten: 75 ā€œ met daarachter ā€œFORGETā€staan, zijn dat apparaten die geprobeerd hebben in te loggen of hebben die weldegelijk gebruikt gemaakt van mijn wifi ?

Ā 


Dat zijn apparaten die verbonden zijn geweest. 75 is wel erg veel...


Wat kan ik hieraan doen ,Mijn wachtwoord veranderen ?

Ā 


@Alard

Heb je soms KPN FON aanstaan op de Experia WiFi ? Als je op een ā€œdrukā€ punt woont, kan je aardig wat voorbijgangers hebben die een beetje van jouw FON gebruiken.

Ik heb vorige maand als test op mijn Super WiFi punten ook FON even aangezet en zag al vrij snel een ā€œGear Fitā€ op de lijst verschijnen.


Ik heb het inderdaad aan staan, die moet ik dus uitschakelen of hoeft dat niet perse.


Het hoeft niet, want ze zijn volledig gescheiden van jouw eigen WiFi netwerk. Maar als je het uitzet, kan jij ook niet (meer) gebruik maken van FON bij anderen. Het principe is ā€œvoor wat hoort watā€.


Ok, bedankt voor je advies, ik heb er zeker iets aan. mochten er nog vragen zijn dan zie je mij zeker weer verschijnen.

Prettig weekend en reuze bedankt.

Ā 


Dag @Alard. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Nick83Ā en @RBxxĀ je vragen over je thuisnetwerk al uitstekend hebben beantwoord en je van advies hebben voorzien.Ā :slight_smile:Ā Mooi! Laat het gerust weten als je nog wel ergens vragen over hebt.Ā 


Reageer