Skip to main content
Beantwoord

Inloggen modem KPN

  • December 26, 2020
  • 6 reacties
  • 419 keer bekeken

ik heb sinds vorig jaar KPN, maar ik wil gaan inloggen op mijn modem en dan krijg ik de volgende melding

“De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op mijnmodem.kpn doet er te lang over om te antwoorden.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.”

Wie kan mij helpen want weet mijn wifi password niet meer...

Beste antwoord door Nick83

Hoe is uw mobiel (of ander apparaat) nu verbonden? Via WiFi of kabel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 26, 2020

Hoe is uw mobiel (of ander apparaat) nu verbonden? Via WiFi of kabel?


ik heb alles draadloos en zo heb ik volgens mij toen ook het wachtwoord veranderd. Maar ik kom er nu niet meer op….of in.


Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

@michaelrutten1968 Ik zie dat er in de tussentijd al contact is geweest met onze helpdesk. Is het probleem hiermee inmiddels helemaal opgelost?


Klopt ik heb zelf maar gebeld met het gratis nummer, alleen weet ik niet hoe ik mijn wifi wachtwoord kan veranderen?

 


Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • January 4, 2021

Neem eens een kijkje hier:

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

 

Hier staan nog allerlei tips op qua wifi :grinning:


Neem eens een kijkje hier:

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

 

Hier staan nog allerlei tips op qua wifi :grinning:


Goedemorgen Nico,

 

Super dank je wel. Opgelost. Helemaal Super.

Fijne dag.

Groet,

Michael