Skip to main content

Helaas lukt het me niet om in te loggen in mijn modem V10. Ik wil graag de WIFI van de experia uitzetten vanwege mijn Nest Wifi. Ik heb namelijk het idee dat deze 2 wifisignalen elkaar te veel in de weg zitten met wegvallende bereikbaarheid tot gevolg.

Nu heb ik alle antwoorden op het FORUM en de KPN gebruiksaanwijzing al gelezen maar resultaat blijft hetzelfde. 
Ik ben nog nooit eerder ingelogd. 

Dus krijg telkens het ingevoerde wachtwoord is onjuist bij gebruikersnaam ADMIN. Zelfs na de experiabox te hebben gereset lukt het me niet. En nee, ik heb geen V10a waarbij het WW achterop staat. 

Wie heeft hier eerder mee te maken gehad en heeft een (mogelijke) oplossing. 

 

Zover ik weet laat je de eerste keer het wachtwoord leeg en wordt er daarna gevraagd om een naam en wachtwoord in te vullen.


Hallo @Domenie na een ‘pinhole’ reset met de drukknop aan de achterzijde laat je bij de KPN Experia Box v10 het admin password leeg. Dan word je vanzelf gevraagd om een nieuw wachtwoord in te voeren (2x ter verificatie).

Heb je soms een Telfort versie van de v10? Dan is het initiële admin password 1234 dacht ik. Althans dat heb ik recent op het forum voorbij zien komen.


Hallo @RBxx en @Domenie , bij een V10 moet de 1e keer bij het wachtwoord een enter gegeven worden en daarna 2x een wachtwoord.

 


Hartelijk dank allen. Het is dus niet de herstel toets maar de pinhole reset die het verschil maakt :-)


Hoi @Domenie , de herstel toets kan je gebruiken als 1e optie bij problemen, zonder dat meteen alle instellingen worden gewist. Maar het admin password kan je alleen terugzetten naar de initiële waarde met de reset knop.