Skip to main content
Beantwoord

Inloggen modem V10A lukt niet

  • March 11, 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

ik heb alle resets gedaan, via tools, hatde reset, maar alsnog krijg ik het bericht dat mijn wachtwoord niet klopt. weet na tig strafminuten niet meer wat ik nog kan doen. Wie kan mij aub helpen 

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Nick83

U gebruikt toch wel het juiste wachtwoord?

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2020

Helaas helpt mij deze opplossing niet. Ik heb wel een V10 a, en kom ook op de site om in te loggen. Er wordt steeds aangegeven dat het wachtwoord onjuist is.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 11, 2020

U gebruikt toch wel het juiste wachtwoord?

 

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Petra288 en welkom op het forum! Voor de V10A is inderdaad de tip van Nick van toepassing. Is het met het wachtwoord op de Experia Box gelukt om in te loggen?


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.