Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op Experia Box

  • March 18, 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Zojuist probeer ik in de router te komen, hierbiij ben ik er achter gekomen dat het wachtwoord geen Admin is. Ik het een reset gegeven maar nog steeds kan ik er niet in. Ik wil hierbij een portforward plaatsen maar dat gaat helaas niet. Iemand enig idee?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door huistijger

Dan raad ik je aan het modem te resetten met een paperclip of zoiets in het gaatje achter te stoppen ((waar Reset bij staat) en net zo lang vast te houden tot het powerlampje rood wordt.
Daarna gaat de V10 opnieuw opstarten hetgeen wat langer duurt dan normaal.
Let wel alle instellingen die je al eens gemaakt hebt zijn dan weg.

Daarna kun je inloggen met Admin en zonder wachtwoord zoals JanD beschrijft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

Het betreft een Experiabox v10


  • March 18, 2020

Hallo @Yovie , als je in het inlogscherm van de V10 bent geef je daar GEEN wachtwoord in maar enter je door, dan wordt je gevraagd een wachtwoord in te geven en nogmaals ter verificatie.

Wachtwoord onthouden voor een volgende keer inloggen.

Dat is de procedure bij de V10

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

Hallo @JanD Dit had ik inderdaad ook al geprobeerd. Maar ook hiermee kom ik er raar genoeg niet mee in.


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Dan raad ik je aan het modem te resetten met een paperclip of zoiets in het gaatje achter te stoppen ((waar Reset bij staat) en net zo lang vast te houden tot het powerlampje rood wordt.
Daarna gaat de V10 opnieuw opstarten hetgeen wat langer duurt dan normaal.
Let wel alle instellingen die je al eens gemaakt hebt zijn dan weg.

Daarna kun je inloggen met Admin en zonder wachtwoord zoals JanD beschrijft.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

@huistijger Bedankt, ik had dit al geprobeerd maar blijkbaar niet zoals jij het omschreven had :-p.

Het is inmiddels gelukt bedankt!