Skip to main content

Inloggen op Experiabox v.10a lukt al een tijd niet meer vanaf mijn computer. Een herstel heeft niets opgeleverd. Wonderlijk is wel dat ik via mijn tablet WEL kan inloggen. Weliswaar pas na gebruik van het originele wachtwoord. Maakt niet welke browser ik gebruik.
Op mijn computer lukt het met geen enkele browser; ik krijg niet eens de interface te zien.
Enig idee wat hier loos is?

U heeft mogenlijk een alternatieve DNS server ingesteld op de pc?


Nee, dat heb ik niet gedaan. Heb ik niet nodig


Opgelost!


@Tonio21 super om te horen dat het is opgelost! Heb je eventueel voor iemand anders die hetzelfde probleem krijgt de gouden tip?


Geen gouden tip, wel de tip die het bij mij deed.
Eigenlijk heb ik simpelweg geen andere mogelijkheid gezien dan een reset. Ik hoopte dat mijn instellingen bewaard zouden blijven, maar dat was niet het geval. Pech dus.
Daarna kon ik er weer bij. En aangezien de interface weer iets anders uitziet, was het instellen van mijn voorkeuren niet per sé makkelijk.


Blij dat het dan is opgelost. Ik snap dat alle instellingen opnieuw moeten doen niet handig of leuk is. Ik heb voor de zekerheid nog even nagekeken wat de mogelijkheden zijn wat betreft het maken van een back-up van de modemconfiguratie. Die is er helaas ook niet. Wat je nog wel zou kunnen doen is hiervan bijvoorbeeld screenshots maken. Dat is niet helemaal hetzelfde maar mocht je om welke reden dan ook een reset moeten doen op een later moment kan je alles wel gewoon overschrijven.


Na een volledige reset kwam ik 1x op de login pagina. Het modem had ook de door mij ingestelde ssid weer netjes en het bijbehorende wifi wachtwoord. Echter toen ik bij het inloggen het door mijzelf ingestelde wachtwoord ingaf bleek dat niet hersteld. Tijdens het opzoeken van het wachtwoord achter op het modem verviel de verbinding met het modem weer en nu kan ie het adres niet meer vinden. Wel geeft de browser aan dat het een onbeveiligde verbinding betreft wat aangeeft dat er dus wel een verbinding met het modem is. Ik wordt hier heel chagrijnig van. Zeker omdat klantenservice geen andere oplossing weet te verzinnen als ga het modem maar omruilen in de winkel.


Hi @WifiSteef! Je reageert nu in een erg oud topic. Ik wil je daarom vragen een eigen topic aan te maken voor dit onderwerp. Dan helpen we je daar graag dit probleem op te lossen.