Skip to main content
Beantwoord

inloggen op experiabox v10

  • January 31, 2020
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Het bestaande
       Admin
ww KPN
doet het niet

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Caspar Evers en welkom op het forum! Je kunt via de tip van JanD inderdaad weer inloggen op de Experia Box. :slight_smile: Op deze pagina wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de Experia Box reset. Daarna kun je admin laten staan en het wachtwoordveld leeg laten wanneer je inlogt, dan kun je een nieuw wachtwoord invoeren. Deze servicetool voert overigens ook de reset voor je uit, mocht je met het thuisnetwerk verbonden zijn en dit prettiger vinden. :smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • January 31, 2020

Hallo @Caspar Evers , de modem even een fabrieksreset geven en je kunt weer inloggen als ware het een nieuw modem.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

Hoi @Caspar Evers en welkom op het forum! Je kunt via de tip van JanD inderdaad weer inloggen op de Experia Box. :slight_smile: Op deze pagina wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de Experia Box reset. Daarna kun je admin laten staan en het wachtwoordveld leeg laten wanneer je inlogt, dan kun je een nieuw wachtwoord invoeren. Deze servicetool voert overigens ook de reset voor je uit, mocht je met het thuisnetwerk verbonden zijn en dit prettiger vinden. :smile:


peter-keetfm
Wijsgeer

Wat word er weer makkelijk gedaan over een reset

@Caspar Evers Hou er rekening mee bij een reset dat alle instellingen worden gewist

heb je ook wachtwoord leeg laten geprobeerd

of kpn (kleine letters)

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Caspar Evers Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.