Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op modem v10a

  • May 12, 2020
  • 8 reacties
  • 233 keer bekeken


Ik wil inloggen op mijn modem v10.a maar ik krijg de melding...Kan deze pagina niet bereiken...https://mijnmodem.kpn

Vanaf mijn telefoon lukt het wel via Chrome.
Heeft iemand een idee wat ik in Chrome of Edge op mijn laptop moet wijzigen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt nog niet weer gereageerd, Moiboi. Dan ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is om de interface tevoorschijn te krijgen op de pc. Mocht dit toch niet zo zijn, reageer alsnog.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

  • May 12, 2020

Hallo @Moiboi , inloggen moet altijd lukken met 192.168.2.254

 


  • Auteur
  • Topper
  • May 12, 2020

nee, 192.168.2.254 is hetzelfde als https://mijnmodem.kpn. Op mijn telefoon lukt het met Chrome en op mijn laptop niet.


  • May 12, 2020

nee, 192.168.2.254 is hetzelfde als https://mijnmodem.kpn. Op mijn telefoon lukt het met Chrome en op mijn laptop niet.

Hallo @Moiboi ,

Dat weet ik, maar sommige browsers reageren niet goed op het www-adres, zoals bij mij, en wèl op het IP-adres.

 


  • Auteur
  • Topper
  • May 12, 2020

nee, op adres lukt ook niet. niet op https://192.168.2.254 en ook niet op http://192.168.2.254 in geen van beide browsers.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi, Moiboi! Wil je jouw Experia Box eens een reset geven. Probeer het daarna nog een keer, het zou dan moeten werken.


  • Auteur
  • Topper
  • May 20, 2020

helaas, 2x gereset en ook 2x aan/uit en nog steeds niet mogelijk om in te loggen.

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is vervelend, Moiboi. Ik was enige dagen afwezig, vandaar dat ik nu pas weer reageer. Je krijgt deze foutmelding ook als je 192.168.2.254 gebruikt? Wil je controleren of je op een ander apparaat de Experia Box wel kunt bereiken, een mobiel of tablet of iets dergelijks?

Als dat ook niet werkt ga ik hier even verder achteraan. Vul in dat geval voor de zekerheid even je forumprofiel in.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2020

Je hebt nog niet weer gereageerd, Moiboi. Dan ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is om de interface tevoorschijn te krijgen op de pc. Mocht dit toch niet zo zijn, reageer alsnog.