Skip to main content

Beste mensen,

Probeer in te loggen bij Spotnet via KPN. Voorheen XS4all. Spotnet verschijnt, maar kan niet downloaden.

Melding: Er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryException.

Ook kan ik met mijn Gebruikersnaam en Wachtwoord niet meer inloggen.

Wie kan mij helpen?

Grt, Ariehout

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Ariehout en welkom hier op ons forum!

Deze foutmelding is een programma error, je systeem heeft niet genoeg geheugen om die applicatie te draaien. Je dient je systeem of programma in dit geval te updaten of een ander programma te gaan gebruiken. Voor meer informatie over dit onderwerp wil ik je wijzen op dit artikel op onze kennisbank. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?


Goedenavond allemaal,

Gisteren is het beeldscherm van mijn laptop onherstelbaar defect gegaan. Ook aansluiten op een ander beeldscherm lukte niet . Inmiddels heb ik een nieuwe laptop. ik wil spotnet weer gebruiken maar weet niet mijn wachtwoord. Ik gebruik het al vele jaren. weet alleen mijn gebruikersnaam. Hoe kan ik het oplossen? 

 


Beste Jan Z,

Dank je wel voor je reactie! Bedoel je dat mijn laptop een tekort aan geheugen heeft?

Wat moet ik doen om mijn systeem of programma (Spotnet?) te updaten?

Ik bezit onvoldoende kennis om dit zo op te lossen.

Ariehout


Hallo @Ariehout en @apossie 

 

De gebruikersnaam en wachtwoord moet je leeg laten, je kan alleen nog vanaf een KPN internet verbinding connectie maken, dus via een VPN verbinding zal het niet meer werken mocht je die normaal gebruiken.

Zie ook de link die JanZ al gaf:

 

Daarin kan je een link vinden naar deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/nieuwsgroepen.htm, waar o.a. dit staat:

Algemene informatie over Usenet

KPN heeft 2 nieuwsservers:

1): Nieuwsserver voor tekstberichten: textnews.kpn.nl. Poort 119 (of 563 met SSL)

2): Binaries nieuwsserver: news.kpn.nl. Poort 119 (of 563 met SSL)

Gebruikersnaam en wachtwoord voor Usenet programma's

Gebruikersnaam: laat dit veld leeg

Wachtwoord: laat dit veld leeg

 

Krijg je zonder gebruikersnaam en wachtwoord nog steeds dezelfde foutmelding te zien @Ariehout ?
Welk OS gebruik je en hoeveel geheugen zit er in de PC/laptop?


Bedankt!

Apossie 

 


Reuze bedankt hoor!