Skip to main content

hallo, ik heb een experiabox v10A en probeer in mijn modem in te loggen om de poort te veranderen wat mij door een medewerker verteld is. heb het ww ingetikt wat achterop de sticker staat, maar er staat telkens “Your Username or Password may have error. Please check it.

wat kan ik nu doen ? alsjebleift HELP !! 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Als je voor het eerst inlogt dan alleen als username Admin en bij wachtwoord leeg laten. 
Hierna kun je zelf een wachtwoord aanmaken.

Heb je vaker ingelogd en ben je het wachtwoord kwijt, dan vind je dit op de achterkant van je modem. Adminpasword. 

Klopt dit alsnog niet, reset de modem dan. Let wel, alle eerder ingestelde opties worden dan ook teruggezet.  Dan kun je de gegevens, na de reset, van de sticker gebruiken. 


Goedemiddag @anpoistawin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat hierboven al een heel goed antwoord gegeven is. Alleen bij de V10A is de eerste keer inloggen wel nét even wat anders. Er staat namelijk een standaard wachtwoord op je V10A die je hiervoor moet gebruiken. 

Dus, je logt in via  http://192.168.2.254.
Dan is de gebruikersnaam Admin en het wachtwoord kan je vinden op de Experia Box zelf
Eenmaal ingelogd kan je dingen inzien en aanpassen.


Wil je laten weten of het hiermee gelukt is? 


@anpoistawin, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels kunnen inloggen op je Experia Box en de dingen kunnen wijzigen die je wilde wijzigen?