Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een eigen modem gekocht en wil mij nu aanmelden bij de telefoon centrale van KPN. 
Ik heb al meerdere malen contact gehad via de chat maar kom daar niet echt verder. 

Via https://service.kpn.com/v2/#/voip-credentials heb ik mijn gegevens opgevraagd en zelf een wachtwoord aangemaakt. Dit heb ik ingevuld in de centrale maar helaas geen verbinding. 

 

Het gaat om een fritzbox 7590 en heb na mijn weten alles goed ingevuld. Als provider gekozen KPN vervolgens het telefoonnummer, gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en daarna verder. 

Dan krijg je foutmelding dat het niet werkt. 

 

Wie kan mij helpen

Hallo @DKGAMER16 , @wjb , weet hier veel van die kan en wil je misschien wel op weg helpen. Ik heb hem even ingeseind.

 


Top dat zou mooi zijn


@Erik_, Kan jij kijken of hier wellicht het bekende probleem speelt dat de wijziging niet doorgelopen is.

@DKGAMER16 , Heb jij jouw forumprofiel (klik) al aangevuld zodat @Erik_ direct bij jouw gegevens kan.


Jongens dit is niet meer nodig. Het is gelukt. Ik dacht ik probeer het nog een keer. En krijg nu dat het geslaagd is en ik kan inderdaad bellen. 


Ik heb namelijk 2x geprobeerd 1x alles handmatig dus met server en alles in te vullen (dat was fout) en nu 15 minuten laten nog een keer proberen en het werkt. 


Hi @DKGAMER16, welkom op het forum. 

Fijn dat alles inmiddels goed werkt, anders weet je ons hier te vinden. 


@Alex_P,

KPN doet er verstandig aan om op de pagina waar het wachtwoord ingegeven wordt duidelijk aan te geven dat de verwerkingstijd zo'n 15 minuten bedraagt.