Skip to main content
Beantwoord

Inloggen V10 werkt niet

  • March 19, 2020
  • 18 reacties
  • 52 keer bekeken

DeVriesmm
Nieuwkomer

Ik heb een experia V10, bij het veld leeg laten krijg ik de melding password fout, Als ik dan het originele password intyp nog steeds. Zelf heb ik nooit een ander wachtwoord aangemaakt

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door wjb

Welk originele password?

Bij een V10 (zonder a) is het originele password leeg.

Weet je het password niet meer dan zit er maar één ding op en dat is een factory reset.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Welk originele password?

Bij een V10 (zonder a) is het originele password leeg.

Weet je het password niet meer dan zit er maar één ding op en dat is een factory reset.


  • Topper
  • March 19, 2020

heb factory reset gedaan, met als gevolg, geen vaste internet verbinding meer en nog steeds fout wachtwoord als ik met enter doorga


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

Het is wel heel erg vreemd dat je geen vaste Internet verbinding meer hebt, die zou gewoon weer actief moeten worden na een factory reset.

Welke lampjes branden op de Experia Box en in welke kleur?

Je hebt toch wel echt een V10 (zonder a)?


  • Topper
  • March 19, 2020

Waarom weet ik niet, maar vaste lijn doet het inmiddels gewoon weer, alle lampjes zijn geel/groen behalve het eco lampje


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

Met name als er ook nog een update beschikbaar is kan het wel eens wat langer duren voordat een Experia Box opgestart is.

Goed om te lezen dat Internet het weer doet want dat contact met de buitenwereld wil je vandaag de dag volgens mij niet missen.

Welk lampje is geel?


  • Topper
  • March 19, 2020

Alle lampjes hebben dezelfde kleur, zal dan groen zijn. alles werkt alleen kan nog steeds niet inloggen


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

Dan ga ik je nog een keer de vraag stellen of je echt wel een V10 (zonder a) hebt.


  • March 19, 2020

Dan ga ik je nog een keer de vraag stellen of je echt wel een V10 (zonder a) hebt.

Hallo @anpoistawin 

Zowel de kop als de topic-tekst zijn in tegenspraak met elkaar.


  • Topper
  • March 19, 2020

V10 ZONDER A


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

V10 ZONDER A

Kan je een screenshot plaatsen van de foutmelding die je krijgt als je het wachtwoord leeg laat?


  • Topper
  • March 19, 2020

 


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

En die V10 had echt een factory reset gehad?


  • Topper
  • March 19, 2020

yep

 


wjb
Wijsgeer
  • March 19, 2020

Dsn zou een leeg wachtwoord gewoon moeten werken en dus hoop ik dat er op korte termijn een KPN moderator zal reageren die hier iets zinnigs over kan zeggen.


  • Topper
  • March 21, 2020

Inmiddels gelukt, aanhouder wint??


wjb
Wijsgeer
  • March 21, 2020

Inmiddels gelukt, aanhouder wint??

En wat was de oorzaak?


  • Topper
  • March 22, 2020

Geen idee, nogmaals factory reset gedaan (6e keer) en nu wel gelukt


Jasper van KPN
Moderator

Hallo @DeVriesmm en @devriesmm4, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is om in te kunnen loggen in de Experia Box. Dat er 6 resets voor nodig waren is wel een beetje gek, normaal gesproken zou een enkele genoeg moeten zoals wjb ook al noemde. Waarom het vaker nodig was kan ik ook niet verklaren. Werkt alles verder wel naar behoren nu?