Skip to main content

 

ik heb het zelfde probleem

ik heb ook een v10a

 

zouden jullie misschien een op lossing kunnen vinden voor me ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Your Username or Password may have error. Please check it


Hoi @gerritx, welkom op het forum. Gebruik je daarbij de gebruikersnaam en het wachtwoord die achterop de Experia Box V10a staan, of heb je een eigen wachtwoord gebruikt? Als het helemaal niet lukt kan je het modem een reset geven: Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem). Lukt het daarna om met het wachtwoord dat achterop staat in te loggen?


Hallo @gerritx ,

De username kun je niet kiezen op een Experia box v10A, die is al ingevuld in het inlogscherm.

Druk voor de zekerheid op het “oogje” , het password wordt dan leesbaar in plaats van stippeltjes.

inlogscherm v10A

Soms gooit Windows roet in het eten afhankelijk van het  gekozen toetsenbord. Bijvoorbeeld é i.p.v. ‘e  . TIP: Maak een foto van het “Admin password:” dat op de achterzijde staat. Het is dan makkelijker te te lezen/vergroten, geen kromme nekken achter het modem:grinning: .

Groet Bart


Ik heb het al zelf gefixt ik zat de verkeerde cod3 in te typen maar het was op de modem niet op het kaartje.


Goed om te lezen dat het gelukt is @gerritx, als de verkeerde code wordt gebruikt zal het modem die inderdaad weigeren. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.