Skip to main content
Vraag

Inmiddels 2 weken geen internet door storing

• 8 januari 2025
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb nu al bijna 2 weken geen internet. Vandaag is infratechniek langsgeweest en die geeft aan dat ze het probleem vandaag ook niet kunnen oplossen. 2 x gebeld voor noodpakket en deze tot 2 keer aan toe niet ontvangen. Geen internet al 2 weken lang.. word er nu echt ******** van. En elke keer komt er een monteur die niks kan betekenen

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24342 reacties
  • 12 januari 2025

Hi ​@Faachira, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat dit zo lang moet duren. Ik schat in dat dit om glasvezel gaat en dat er ergens een breuk zit of dat er geen signaal op de lijn is, klopt dit? Ik vermoed dat er dan een monteur van de netwerkbeheerder aangestuurd moet worden. 

Heb je daar iets over gehoord? En is het inmiddels gelukt om een noodpakket te krijgen? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Goedemiddag,

de storing is inmiddels verholpen. Het noodpakket kreeg ik toegestuurd maar was uiteindelijk kapot, moest dus toch weer naar de KPN winkel om hem om te ruilen. 

• ik heb zojuist de klantenservice gesproken en die wilt maar een vergoeding geven van 27 euro. Voor de dagen dat ik geen internet heb gehad. Terwijl ik in de periode van 27-12-24 tm 13-01-2025 geen internet heb gehad. 

- mijn werk heeft hieronder geleden ( thuiswerken)
  • 3 x is er een monteur langs geweest die niks heeft kunnen betekenen. 
    - noodpakket aangevraagd, uiteindelijk had de medewerker het verkeerd aangevraagd waardoor ik hem niet ontving. Uiteindelijk na contact met een andere medewerker toch een noodpakket gekregen 
  • de eerste noodpakket bleek dus defect te zijn, waardoor ik dus weer kilometers moest maken naar KPN XL, om hem om te ruilen. 
  • - ik ben 70 gig over mijn mobiele data doordat ik zo lang geen internet heb gehad. 

het enige wat ik dan krijg is 27 euro vergoeding? Ik vind dit enorm belachelijk en verwacht nu dan ook een passende compensatie, want hier ga ik niet akkoord mee. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24342 reacties
  • 21 januari 2025

Hi ​@Faachira, ik wil allereerst benadrukken dat wél erg lang heeft geduurd. Het klopt inderdaad dat de vergoeding berekend wordt op basis van je maandbedrag en de aantal dagen dat de verbinding niet heeft gewerkt. Het verbaast mij wel dat het zo stroef heeft gelopen met het noodpakket en de monteurs. Hier zou ik meer over willen weten. Ik heb je een privébericht gestuurd hierover. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 februari 2025

Hello, I am having the same problem with our fiber internet. There was a maintenance in our street done according to the KPN, 1 day after the maintenance our connection was broken. There have been 3 visits already and the problem can not be solved, I don’t have words for this level of capability to fix something. 
In addition to that, the urgency package which was supposed to be shipped has never arrived.
We can’t work from home, our son doesn’t have everyday BSO and the total impact on our lives of this problem is huge. We are so much frustrated with KPN and the service and support which wasn’t provided during this problem !