Skip to main content

Ik heb al 2,5 week geen internet vaste telefoon en itv 1ste monteur kon niets doen glasvezelbreuk  2de monteur volgende dag door gemeten glas vezelbreuk zat op 23 meter graafploeg geweest 5dagen later breuk geconstateerd maar er zaten meerdere breuken in de kabel en er moet een graafmachine komen nog steesds dus geen verbinding na 2,5 week wel een noodpakket met digitenne waar geen rtl 5 sbs 6 rtl7  veronica en geen rtl 4 op zit gebeld na zoveel keer in de wacht te hebben gestaan om oplossing digitenne afgelopen vrijdag ben ik gebeld niet opgelost . Ik had inmiddels dacht ik een vast aanspreek punt nl Cynthia  zij zou mij de maandag daarop bellen, dit is niet gebeurd tot vandaag 8-11 nog niet dus heb zelf weer gebeld met Kpn maar niemand wist wie Cynthia was, zo kan ik ook afspraken maken niet erg klantvriendelijk moet elke keer uren in de wacht zitten van vanaf  mijn werk digitenne oplossing drie uur aan laten dan bellen vervolgens is klantenservixce gesloten kan morgen weer bellen zit dan weer op mijn werk ben al vanaf 2005 klant met glasvezel maar denk dat ik opga zeggen dit schiet niet op

Hi @wolfsschaap

Wat ontzettend naar dat er een breuk in de kabel is ontstaan, helemaal op meerdere plekken. Omdat het hier om glasvezel gaat verwacht dat KPN Netwerk is ingeschakeld om dit met een onderaannemer te herstellen. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. 
 


Hoi ik ben vergeten topic aan te maken maar dit doet niets af aan de ernst van het probleem volgende week 21-11 gaan ze proberen breuken te maken 


Ik heb profiel gedaan


Dankjewel. Ik zie dat er in ieder geval een ticket is aangemaakt voor de onderaannemer. Heb je inmiddels iets gehoord?

Ik heb overigens ook een verzoek gestuurd om een update, zodat je op de hoogte wordt gehouden. 


Ze komen 21-11 kabel repareren zit dan een maand zonder


Hallo ik heb noodpakket digitenne heb niet alle zenders geen rtl4, 5 sbs 6 rtl7 rtl8  veronica net 5 hiervoor heb ik al tig keer voor gebeld ben hier ook niet mee geholpen wat ik het aller ergste vind is dat ik na een half uur in de wacht gestaan te hebben gewoon word opgehangen (18:00). En dat ik meende een vast contact persoon meende te hebben nl Cynthia die mij de maandag daarop zou bellen nooit meer iets van zich liet horen schandalig niemand scheen haar te kennen bij navraag.Ben nu bijna 4 weken zonder glasvezel dus geen itv vaste telefoon en wel een noodpakket waarbij de verbinding steeds weg valt en digitenne summiere zenders heeft. Heb 2 schoolgaande kinderen die bij oma hun huiswerk maken wel heb ik een paar keer 100gb aan data ontvangen om toch via de app wat tv te kijken al met al ben ik zeer teleurgesteld in KPN en is mijn hoop gevestigd op 21-11


Ik neem aan dat alles is vastgelegd in een dossier 


Zou ik van jou het CAS-ID mogen van je Digitenne ontvanger? Dan kan ik kijken waarom dit niet juist werkt. Fijn om te horen dat ze 21-11 komen, laat me dan ook weten of dat goed is gegaan, dan kan ik ook de kosten voor de periode zonder diensten corrigeren. 


Cas 7012-796-201-0


Dankjewel, ik heb deze ververst. Zou je het over 40 minuten nogmaals willen proberen?


van morgen geprobeerd krijg nog steeds no chanel zit nu op mijn werk heb andere zenders wel goed van beeld het zit er gewoon niet op software uit 2019


alles werkt weer


van het glasvezel bedoel ik


hallo nog maar een keer op het forum dan,. Ik heb 4 weken zonder glasvezel gezeten er zat een breuk in de kabel dit speelde vanaf 24-10-2023. Monteur gekomen kon het niet oplossen breuk in glasvezel, vervolgens doorgezet naar kpn netwerken volgende dag is iemand komen meten donderdag 26-10. Hij constateerde de breuk op 23 meter van mijn huis op nr.20. Al met al ging het nog vlot maar toen kwam het. Er moest gegraven worden. afspraak stond voor 31-10. dus een week later is lang zonder tv vast bellen en geen internet en al mijn extra abbo espn compleet game pas viaplay. Net werken is komen graven maar constateerden meerdere breuken er moest een graafmachine komen zei de man van netwerken,. Toen werd het overgedragen aan een aannemer. Ik heb na heel veel telefoon gesprekken en in de wacht gezeten vanaf mijn werk KPN netwerken te pakken gekregen er moest nog onderzoek gedaan worden en verwezen mij naar mijn provider KPN. Na heel veel in de wacht zitten en frustratie werd mij eindelijk een noodpakket aan geboden Digitenne en een routertje alcatel. wel wil ik zo eerlijk zijn dat ik wel elke keer 100Gb aan data kreeg om toch een hotspot te maken. Na 2 dagen had ik noodpakket binnen na bijna 3 weken zonder glasvezel. Vol verwachting klopte mijn hart alleen op Digitenne had ik geen RTL 4,5 SBS 6, rtl7 net 5 Veronica en geen espn compleet. Dat snap ik nog maar de rtl zenders zitten standaard in het Digitenne pakket. Maar weer gebeld nu na mijn wek thuis dus om 17:30 na een dik kwartier had ik iemand aan de lijn mijn probleem aangehoord. Ik zet u even in de wacht tuut tuut tuut. Om 18:00 uur word gewoon verbinding verbroken schandalig na zoveel problemen. Je kunt dan terugbellen belt u met hetzelfde probleem dan is de klantenservice morgen van bla bla bla ja dan zit ik weer op mijn werk. Toch maar weer gebeld ik kijk de zenders die ik nou net niet heb meestal vi bijv. Na weer de gebruikelijke wachtperiodes kreeg ik een cynthia aan de lijn. Ja zij begreep het allemaal er zou mij iemand bellen vrijdag met Digitenne ervaring ook dat heeft het probleem niet opgelost. Wel zei zij dat ze maandag daarna contact met mij zou opnemen of het allemaal gelukt was ik denk fijn een vast aanspreekpunt. Maandag het bleef oorverdovend stil. dinsdag maar weer gebeld vanaf mijn werk na de gebruikelijke wachttijd iemand aan de lijn. Nee niemand kende cynthia lekker dan tot vandaag 22-11 heb ik nooit meer iets van haar gehoord,het getuigt wel van lef om zo met klanten die al jaren klant zijn om te gaan. Het is dus nooit gelukt om de zenders in beeld te krijgen Alles gedaan fabrieksinstellingen antenne lopen noem het maar op. Bleef het probleem van geen glasvezel net werken gebeld met de gebruikelijke wachttijd kreeg nu een calamiteiten nummer met codes minder wachttijd dit was idd zo. probleem voorgelegd er werd een escalatie aan gevraagd Aannemer zei dat de aanvraag moest gebeuren bij gemeente want graven in gemeentegrond. Navraag gedaan bij gemeente er was niets bekend van een aanvraag dit was rond 14 november. Maar weer gebeld met het nr van Kpn en nu gezegd ja geef mij licht aan het eind van de tunnel ,anders moet ik afscheid nemen van KPN heb twee schoolgaande kinderen die hun huiswerk want summier internet van router bij oma moeten doen. Contact met Ziggo gelegd en mijn kabelaansluiting was nog actief goed om te weten ze zeiden Black Friday aanbiedingen waren misschien interessant voor mij. Ik neem het in beraad. Vervolgens ben ik gebeld door een aannemer Jonker geloof ik die de breuk wou herstellen op 21-11(gisteren) Dit is gebeurd en alles werkt nu weer na een maand. Ik verwacht eigelijk voor een maand geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement glasvezel teruggave van mijn abbo kosten en andere coulance laat het aan KPN ik ben benieuwd misschien kennen ze mij niet meer. Ik ben vast nog dingen vergeten en heb getwijfeld om alles op te schrijven maar ik vind het belangrijk genoeg dus ik ben in afwachting anders zelf maar weer bellen


@wolfsschaap Wát een verhaal zeg! Enorme pech sowieso dat er een breuk zat in de glasvezelkabel, want dat gebeurt volgens mij niet zo heel vaak. En dan begint het wachten… er moet iemand komen constateren dat het inderdaad een breuk betreft (met geavanceerde apparatuur) en vervolgens moet er van alles in gang gezet worden om de reparatie uit te voeren. Fijn dat het gelukt is!

Ik meen dat je sowieso recht hebt op compensatie voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de dienst. Dat is wel het minimum, lijkt me.

Ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken!


Het is inderdaad heel naar als er een kabelbreuk is, vooral het constateren van de breuk en een graafploeg aansturen om dit te herstellen. Zeker geen pretje. 

Je hebt in ieder geval recht op compensatie van de abonnementskosten. Het handigste is om even met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. De medewerkers daar kunnen met je meekijken en dit corrigeren. 


Hoi Alex p mooi gesproken heb klantenservice gebeld ze hebben nog geen idee en waarom bellen ze mij zelf niet wat een k bedrijf 


Kpn netwerk hadmij 21-11 een bedrag toegezegd niemand weet iets