Skip to main content
Antwoord

Inmiddels al een maand aan het wachten op installatie van mijn abonnement

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik ben net nieuw bij KPN omdat ze een hele mooie nieuwe aanbieding hadden die en mij financieel goed klonk en een mooie tv krijg , nou is het zo dat ik inmiddels als een maand bezig ben met bellen over de installatie van mij apperatuur, ze hebben een aannemer geregelt om te controlleren of het signaal van de bekabeling goed is en dat was zo terwijl de monteur van de KPN heeft gezegt dat de bekabeling niet goed was.

Er word op de dag dat de aannemer verschillende dingen uitprobeert een signaal gemaakt van het modum om te controlleren of het signaal sterk genoeg is waardoor ze aan de bekabeling de signaal sterkte konden meten. Maar KPN dacht ooh een signaal laten we de monteur annuleren want he er is meteen garantie dat het werkt nou mooi niet dus, kpn aan de telefoon gehad en die konden niks betekenen terwijl zonder mijn akkoord de monteur is gecancelt terwijl het mij lijkt als je een afspraak maakt het van beide kanten gecommuniceert moet worden als het geannuleert word. Weer geen monteur dus, ze konden hem voor vandaag tussen 5 en 8 inplannen voor de avond prima oplossing dacht ik, word ik gebelt dat het werr niet doorgaat omdat het uitloopt terwijl ik inmiddels al een maand wacht op internet en tv en dus ook geen gebruik mag maken van mijn dubbele data want ook dit gaat automatisch als je internet en tv loopt , wel krijg ik als ik bel 100 gb internet gratis dat vind ik wel netjes. Maar qua monteurs en afspraken serieus KPN GET YOUR SHIT TOGHETER. Ook verwacht ik van KPN dat ze mij deze maand eigelijk het verschil horen terug te betalen wat het scheelt met mijn vorige provider, nou nee eigelijk verwacht ik dat KPN mij een hele maand gaat vergoeden voor het ongemak en de slechte dienstverlening. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Kevin we, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Wat vervelend dat je zoveel moeite hebt met het installeren van jouw diensten. Afspraken die zomaar geannuleerd worden, afspraken die verplaatst worden. Dat schiet natuurlijk niet op zo.

Nu is het alleen zo, dat we je hier op de KPN Community alleen niet verder bij kunnen helpen. De Community is een plek waar klanten elkaar helpen, onder begeleiding van moderators. En hier zal toch iemand van de klantenservice mee moeten kijken. Daarom mijn advies om een belafspraak te maken of contact op te nemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X. Mijn collega kan voor je uitzoeken waar dit mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen. Ook kunnen jullie samen kijken naar een eventuele noodoplossing en/of compensatie.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hallo ​@Kevin we, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Wat vervelend dat je zoveel moeite hebt met het installeren van jouw diensten. Afspraken die zomaar geannuleerd worden, afspraken die verplaatst worden. Dat schiet natuurlijk niet op zo.

Nu is het alleen zo, dat we je hier op de KPN Community alleen niet verder bij kunnen helpen. De Community is een plek waar klanten elkaar helpen, onder begeleiding van moderators. En hier zal toch iemand van de klantenservice mee moeten kijken. Daarom mijn advies om een belafspraak te maken of contact op te nemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X. Mijn collega kan voor je uitzoeken waar dit mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen. Ook kunnen jullie samen kijken naar een eventuele noodoplossing en/of compensatie.