Skip to main content
Vraag

Instabiele internetverbinding bij gebruik van de Wifi

• March 7, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Al jaren is internet ons onstabiel. (Buren met KPN hebben hier geen last van)

Wel wifi tekentje, maar verbonden zonder internet. Regelmatig keert dit probleem terug, vaak maar enkele minuten. Sowieso nagenoeg elke ochtend bij het eerste keer gebruik van het net. We hebben 2 super wifipunten, die ik maandelijk opnieuw aan het modem moet hangen, want zodra ik modum aan/uit heb gezet gaan ze oranje branden en dit krijg ik alleen maar weer hersteld na een reset (ik heb alle documentatie over de wifipunten goed doorgenomen).

Er lijkt geen inkt te zijn met het aantal gebruikers in huis. Het is dus níet de wifi dat het probleem is, maar het internet.

Enige tijd geleden zeer lang aan de telefoon gehangen en alle stappen die ik zelf ook al zo vaak had doorlopen (via jullie site: probleemoplosser).

Het enige dat ik mij kan bedenken is dat het modem stuk is, al stellen jullie dit niet vast bij het uitlezen.

Wij hebben alle 4 onze telefoon abonnement fors verhoogd omdat we thuis vaak geen internet hebben. De kinderen vergeten vaak wifi weer aan te zetten en verslinden dus regelmatig hun bundel, omdat wij geen betrouwbaar internet genieten.

Ik wil eindelijk wel eens een oplossing. 

Grtn. Martijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • March 7, 2025

Heb je ook tv van KPN? En zo ja, is de ontvanger bedraad aangesloten?

En valt deze ontvanger ook uit als er met de telefoon geen wifi ontvangst is?