Skip to main content
Ook ik heb sinds vrijdag een cleverdog camera....al 2 dagen bezig om dat ding te installeren wat maar niet lukt.....De Cleverdog staat niet tussen de Wifi mogelijkheden. Vanavond gebeld met Kpn....werd mij verteld dat dit niet hun probleem was...ik moest contact opnemen met de klantenservice van de camera ik had immers toch Wifi😡! Hele slechte service van Kpn! Ik zei de meneer dat ik had gelezen op dit forum dat ik iets moest veranderen bij de Experia box en/of router...ja dat klopt dat staat achter op de Experiabox zei hij en daar kon ik het mee doen! Wat een service....ik heb al jaren alles van Kpn dan zou je toch wel een beetje hulp verwachten zou je denken?



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Hoi @Agnes50 . Welkom op het forum!

Wat irritant dat je de camera nog niet online hebt gekregen. Uiteraard wil ik je hier graag bij helpen maar ik weet helaas niks van jouw camera.

Wellicht zijn er andere gebruikers van het forum die praktische tips hebben. Wat gaat er precies mis? En weet je ook welk type experia box je thuis hebt staan?

Wie weet lossen we samen de puzzel op. Dan heb ik wel zo veel mogelijk informatie nodig. Mocht je screenshots hebben zijn die ook welkom.
Hou Erwin



Inmiddels een andere camera besteld die via Wifi kan zonder hierbij iets te veranderen. Ik heb inmiddels een klachtenformulier ingevuld bij Kpn. In ieder geval bedankt voor je antwoord maar heb de cleverdog camera teruggestuurd. Zodra ik de andere binnemkrijg hoor je dit en zal ik zien of ik deze wel zonder hele poeha kan installeren.



Groetjes agnes
Dat is prima! Laat maar weten! (In de meeste gevallen krijgen we het wel aan de praat)
Inmiddels de Looki camera binnen en zonder moeite geïnstalleerd!
Top! Ik ben blij dat het gelukt is!