Skip to main content

Goedendag allen,

 

Ik heb een vraagje over de installatie van glasvezel in samenhang met het coronavirus en de maatregelen die KPN heeft getroffen ten behoeve van haar medewerkers. Ik begreep uit een e-mail dat de monteurs nu “minimaal inzetbaar zijn” voor onder andere “storingen en het zekerstellen van een internetverbinding”. Nu heb ik komende donderdag, 26 maart 2020, een afspraak staan ter installatie van mijn glasvezelverbinding (die ik hard nodig heb voor het thuiswerken omdat de huidige verbinding regelmatig wegvalt). Ik heb tot op heden nog niks gehoord over een eventuele annulering van de afspraak vanuit KPN, dus mag ik er van uit gaan dat de afspraak gewoon door gaat  of is deze geannuleerd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen?

 

Alvast dank!

 

Groet,

Marijn Kraak

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

De kans is groot dat u morgenmiddag nog ff een mailtje krijgt dat het niet doorgaat.


Dank voor uw reactie, Nick.

Daar zijn ze dan lekker op tijd mee, ik neem aan dat ik de speciaal voor deze afspraak vrij genomen uren kan declareren bij ze dan.. 


Hoi @MarijnKraak. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Wat goed dat je dit van te voren navraagt. Er worden inderdaad veel monteurs afspraken verschoven of geannuleerd. Wij kunnen nakijken of jouw afspraak met één van onze monteurs op dit moment nog in onze systemen zijn terug te vinden. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kijken wij het voor je na. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Vikash,

 

Zojuist heb ik het profiel aangepast! :)

 

Dank!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de afspraak met onze installatiemonteur is geannulleerd i.v.m. het corona-virus. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en had je het graag anders willen vertellen. We bereiden jouw verbinding voor en vragen om het zelf aan te sluiten. Als je er niet uitkomt, dan vindt je op deze pagina handige filmpjes die jou hierbij helpen. Je kan jouw vraag natuurlijk ook hier stellen of bellen met onze klantenservice (0800 0402). Laat je ons weten of het is gelukt?


Hoi @Vikash 

Jammer dat de de afspraak geannuleerd is en natuurlijk begrijpelijk, het had jullie alleen wel gesierd als dit aan mij kenbaar zou zijn gemaakt, dus daarover ben ik bepaald niet te spreken. Ik ging er namelijk van uit, omdat ik geen enkel bericht heb ontvangen m.b.t. de annulering, dat de afspraak gewoon door ging en heb hiervoor speciaal vrij genomen.
Wat betreft de zelf-installatie: deze kan ik niet zelf doen aangezien ik geen glasvezelkastje heb. Dat is juist hetgeen waarvoor ik een afspraak heb gemaakt voor een installatiemonteur. In dat opzicht kan ik dus verder niets zelf doen. 


@MarijnKraak, dat had inderdaad beter gecommuniceerd moeten worden, mijn excuses hiervoor! Jouw aansluiting en installatieproces nog in behandeling bij onze backoffice. Zij zullen waarschijnlijk contact met je opnemen en je door de installatie helpen vanaf een afstand. Hoe precies, dat krijg je zo snel mogelijk te horen!


Heeft onze backoffice afdeling inmiddels al contact met jou opgenomen @MarijnKraak?


Hoi @Vikash 

Nee, er is nog geen contact met mij opgenomen.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de afspraak met onze installatiemonteur is geannulleerd i.v.m. het corona-virus. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en had je het graag anders willen vertellen. We bereiden jouw verbinding voor en vragen om het zelf aan te sluiten. Als je er niet uitkomt, dan vindt je op deze pagina handige filmpjes die jou hierbij helpen. Je kan jouw vraag natuurlijk ook hier stellen of bellen met onze klantenservice (0800 0402). Laat je ons weten of het is gelukt?

 

Ik hoop dat er zo snel mogelijk contact met jou wordt opgenomen. Helaas kan ik dit in deze situatie niet versnellen.


Reageer