Skip to main content

Er is een monteur langs geweest om mijn abonnement om te zetten naar glavezel. Deze monteur heeft dit gecanceld omdat dit bij mij niet mogelijk was omdat er een kabel ontbrak van de meterkast naar de woonkamer begreep ik. Daarna echter niets meer gehoord hoe dit opgelost gaat worden. Heel jammer hoor, had graag glasvezel gehad. Grt Ron

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Ik had wellicht iets beter kunnen lezen :sweat_smile:  @Vonkiee62, sorry. Het gaat niet om het verplaatsen van het glasvezelpunt (wat via KPNNetwerkNL gaat) maar het aansluiten van de TV ontvanger op de experiabox die bij de nieuwe glasvezel situatie ergens anders zit dan nu. (toch?)

Het trekken van die kabel gaat via ons. In dit geval zou je de wijziging gewoon opnieuw kunnen aanvragen. We sturen dan opnieuw een monteur, die kan dan het beste even met je meedenken.

Thomas, dat klopt helemaal. Blijft toch vreemd dat de monteur dit afgeblazen heeft. Hij had geen zin om onder de (droge) vloer een kabeltje te trekken denk ik.


Hij had geen zin om onder de (droge) vloer een kabeltje te trekken denk ik.

Daarvoor moeten ze met z'n 2en zijn. Is volgens mij wettelijk verplicht. 1 monteur mag nooit in z'n uppie de kruipruimte zonder dat er een andere monteur in de buurt is.