Skip to main content
Antwoord

Installatie glasvezel lukt niet: gele kabel past niet en voeding ontbreekt

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemorgen, sinds 1 april ben ik verhuisd naar dit huis, na een maand heb ik eindelijk de doos voor internet ontvangen.

In de doos zat de modem en een gele ethernet kabel.

Mijn probleem is dat de gele kabel niet in de glasvezelkast lijkt te passen en de huurder die eerder in dit huis woonde, de kabel van de voeding van de box genexis heeft meegenomen? hoe kan deze situatie worden opgelost? is het mogelijk om de ontbrekende kabels te ontvangen?

na meer dan een maand op internet te hebben gewacht ben ik een beetje moe en zou ik graag....dank voor uw hulp

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@LucaB. De voedingskabel is inderdaad essentieel, en de UTP-kabel hoort daar wel op aangesloten te worden. Zit de aansluiting daarvoor niet onderop?

Voor de voedingskabel kan je zoals Marlon het zei het beste telefonisch contact opnemen, dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak. Als je dat gedaan hebt toen hij het noemde kan het nu al opgelost zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 5, 2025

Je hebt een witte kabel met gele stekkertjes gekregen zeker? KPN heeft volgens mij geen kabels die helemaal geel zijn.

Kun je een foto plaatsen van het glasvezelkastje? 

Bel anders gewoon om een monteur. Die is gratis. 

0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Thank you for your answer! Yes I received only the yellow cable, the thing is that apparently do not fix into the fiber optic box (genexis) and also I do not have power cable for genexis I would like to install by myself because I understood that the technician was not free of charge..

thank you for your support

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@LucaB. De voedingskabel is inderdaad essentieel, en de UTP-kabel hoort daar wel op aangesloten te worden. Zit de aansluiting daarvoor niet onderop?

Voor de voedingskabel kan je zoals Marlon het zei het beste telefonisch contact opnemen, dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak. Als je dat gedaan hebt toen hij het noemde kan het nu al opgelost zijn.